حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری P70 هواوی با تراشه Kirin 5G در راه است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

شایعه شده است که هواوی در ماه جاری میلادی یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کند. انتظار می‌رود که در این رویداد، از سری P70 هواوی رونمایی شود. گزارشاتی منتشر شده که نشان می‌دهد این سری از تلفن های هوشمند، به تراشه Kirin 5G مجهز خواهند شد. این تراشه که جایگزین Kirin 990 5G به کار گرفته شده در سری Huawei P40 می‌شود، پیشرفت های قابل توجهی خواهد داشت.

تمامی اعضای سری P70 هواوی به تراشه Kirin مجهز می‌شوند

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، برخی از ویژگی های کلیدی سری پی ۷۰ هواوی را به اشتراک گذاشته است. طبق اطلاعات فاش شده، تمامی اعضای این سری به تراشه Kirin 5G (Kirin 9XXX) مجهز خواهند شد.

استفاده از چیپست های کرین نشان دهنده توسعه مداوم فناوری های پیشرفته هواوی در میان محدودیت های تجاری است. درست است که تمامی اعضای سری P70 به تراشه Kirin مجهز می‌شوند. اما در فرکانس چیپست های در نظر گرفته شده برای نسخه استاندارد و پرو، تفاوت وجود دارد.

پست Digital Chat Station

سری P70 هواوی، همانند سری میت ۶۰ به تراشه Kirin مجهز می‌‌شود. سری Mate 60 از Kirin 9000S برخوردار بود. CPU این چیپست از ۸ هسته و ۱۲ رشته تشکیل شده است. Maleoon 910 نیز به عنوان پردازنده گرافیکی این تراشه در نظر گرفته شده که توسط خود هواوی توسعه یافته است. هنوز اطلاعاتی درباره تراشه Kirin به کار گرفته شده در سری P70 هواوی در دست نیست.

افشاگری دیگری از سوی Digital Chat Station، نشان‌دهنده گنجاندن ارتباطات ماهواره ای به صورت استاندارد در سری Huawei P70 است. انتظار می‌رود که این سری به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با لبه های میکرو خمیده و وضوح 1.5K مجهز شود. از دیگر ویژگی های مورد انتظار سری هواوی پی ۷۰ می‌توان به برخورداری از اسپیکر های دوگانه استریو نیز اشاره کرد.

فروش سری میت ۶۰ هواوی به ۳۰ میلیون دستگاه رسید

نظر شما درباره تلفن های هوشمند جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی