حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین اصلی هواوی P70 به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50H مجهز می‌شود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های پرچمدار سری P70 است. با وجود آنکه هیچ اخبار رسمی درباره این تلفن های هوشمند وجود ندارد؛ اما هم اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که جزئیات دوربین اصلی هواوی P70 استاندارد را فاش می‌کند.

هواوی P70 به دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

همان‌طور که می‌دانید، گوشی های سری P هواوی، دستگاه های پرچمداری هستند که بر روی عملکرد دوربین تمرکز دارند. هم اکنون، جزئیات دوربین اصلی هواوی P70 استاندارد به بیرون درز کرده است. ظاهراً، این غول فناوری چینی قصد دارد تلفن هوشمند مذکور را به سنسور OmniVision OV50H مجهز کند‌. این سنسور که وضوح ۵۰ مگاپیکسلی و اندازه 1/1.3 اینچی دارد، برای دوربین اصلی هواوی پی ۷۰ استاندارد به کار گرفته خواهد شد. آمنی ویژن OV50H پیکسل های ۱.۲ میکرومتری دارد.

Huawei P60

این گزارش جدید، با شایعات منتشر شده در گذشته مطابقت دارد. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، اولین کسی بود که ادعا کرد هواوی برای دوربین اصلی P70 استاندارد به سراغ سنسور OmniVision OV50H خواهد رفت. چندی بعد، وی مدعی شد که هواوی پی ۷۰ دارای دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود که دوربین های اولتراواید و تله‌فوتو این تلفن هوشمند نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته باشند. ادعا می‌‌شود که دوربین تله‌فوتو پریسکوپی این دستگاه توانایی زوم اپتیکال ۴ برابری را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

این افشاگر اطلاعات، جزئیات بیشتری را نیز در مورد هواوی پی ۷۰ به اشتراک گذاشته است. وی ادعا می‌کند که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با چهار لبه خمیده خواهد بود. این پنل از سوی تولیدکنندگان نمایشگر چینی مانند BOE، CSOT، Visionox و Tianma تأمین می‌شود.

سری هواوی P70 با نمایشگرهای جدید در راه است

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پرچمدار آینده هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی