حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزرهای رسمی ایربادز OnePlus Buds 3 منتشر شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی، وان‌پلاس

قرار است وان پلاس ۱۴ دی ۱۴۰۲ محصولات جدید خود را معرفی کند. در این میان یک ایربادز نیز به چشم می‌خورد. به تازگی تیزرهای رسمی ایربادز OnePlus Buds 3 منتشر شده و اطلاعات مناسبی را به ما ارائه می‌کند.

ایربادز OnePlus Buds 3

با توجه به تیزرهای رسمی، می‌توانیم تایید کنیم که شنیده‌های قبلی صحیح بوده و OnePlus Buds 3 از نظر طراحی بسیار شبیه Buds Pro 2 خواهد بود.

این گجت‌پوشیدنی صوتی جدید وان پلاس به لطف درایورهای دوگانه، کیفیت صدای بالاتری را ارائه خواهد داد. وان پلاس حتی نموداری را منتشر کرده که می‌گوید وان پلاس بادز ۳ در پنج جنبه کلیدی بسیار بهتر از یک رقیب ناشناس (!) خواهد بود.

فناوری Dual Design بخشی از سری وان پلاس بادز پرو بوده و حالا مدل‌های غیرپرو نیز آن را دریافت می‌کنند. بادز ۳ وان پلاس دارای حذف نویز نسل بعدی برای ارائه کیفیت بهتر صدا و تماس خواهد بود.

در عین حال و از نظر طراحی، گوشی‌ها و کیس شارژر چیز جدید یا انقلابی به نظر نمی‌رسند. همانطور که در تیزرها پیداست، رنگ‌های آبی و مشکی برای این محصول قطعی هستند.

همانطور که در تیزرهای به زبان چینی پیداست، این محصول صوتی وان پلاس ابتدا در کشور مادری‌اش یعنی چین معرفی می‌شوند. بعید نیست که بعدا با همین مشخصات به بازار جهانی نیز راه پیدا کنند. معمولا قیمت این محصولات در بازار جهانی بالاتر است. هر چند که همین حالا هم اطلاعات دقیقی درباره مدل آماده شده برای بازار چین نداریم.

نظر شما چیست؟ وان پلاس بادز ۳ می‌تواند برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)