حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی شماتیک هواوی P70 احتمالا به این صورت خواهد بود

نوشته

3 ماه قبل | یک دیدگاه | رندر، هواوی

طبیعتا انتظار داریم که هواوی در حال توسعه سری P70 یعنی سری بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار خود باشد. در حالی که این محصولات هنوز در مرحله توسعه هستند، برخی از فروشگاه های غیررسمی در چین به طور شگفت انگیزی شروع به پیش‌خرید آن کرده‌اند.

شماتیک هواوی P70

آنطور که در شبکه اجتماعی چینی Weibo عنوان می‌شود، چند فروشگاه در چین شروع به پذیرش رزرو برای سری هواوی P70 کرده‌اند. حتی تصویری از یک رسید منتشر شده که نشان می‌دهد پیش‌پرداخت برای «P70 Pro 512GB» ارائه شده است. البته بعدا شفاف‌سازی شد که این پیش‌فروش‌ها به صورت رسمی توسط خود هواوی انجام نمی‌شود.

در همین بین شماتیک منتسب به هواوی P70 منتشر شده که سیستم دوربین اصلی گوشی را روی قاب پشتی آن نشان می‌دهد. این طراحی نسبت به جزیره دوربین P60 متفاوت بوده و شمایل منظم‌تری دارد.

این شماتیک منتشر شده نشان می‌دهد که یک دوربین مرکزی با لنز بزرگ، احتمالاً دوربین اصلی مصحول خواهد بود که با یک لنز فوق عریض و یک دوربین پریسکوپی همراه است. فلاش در لبه سمت چپ ماژول دوربین و بین ۲ دوربین کوچکتر قرار دارد.

در این تصویر می‌بینیم که این گوشی دارای لبه‌های خمیده با دکمه تنظیم صدا و قفل در سمت چپ است. طراحی جلو در حال حاضر مشخص نیست.

گزارش‌های قبلی ۳ عضو را برای خانواده هواوی P70 متصور بودند که شامل مدل‌های زیر می‌شد:

  1. ۱- P70
  2. ۲- P70 Pro
  3. ۳- P70 Art

شایعه شده است که مدل Art دارای یک سنسور 1 اینچی سونی IMX989 و یک لنز هیبریدی سطح بالا برای عملکرد بالقوه چشمگیر دوربین است.

همچنین شایعاتی وجود دارد که هواوی در حال آزمایش حسگر تصویر OmniVision OV50H است که شاید به سری P70 راه پیدا کند. وضوح 50 مگاپیکسلی و فرمت اپتیکال آن 1/1.3 اینچ است. این سنسور دارای اندازه پیکسل 1.2 میکرومتر است که در مقایسه با پیکسل‌های 1.6 میکرومتر سونی IMX989 کوچکتر خواهد بود.

نظر داشته باشید که این‌ها شایعات پیرامون Huawei P70 هستند و باید صبر کرد و دید که چه چیزی در انتظار ماست.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

حتماً لبه خمیده هم داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)