حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A2 با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

اوپو که به خاطر طراحی نوآورانه گوشی های هوشمندش معروف است، از جدیدترین محصول خود، با نام Oppo A2 رونمایی کرد. این تلفن هوشمند با ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و قیمت مقرون به صرفه برای رزرو در دسترس است. پیش فروش این دستگاه از ۶ نوامبر (۱۵ آبان) آغاز خواهد شد.

اوپو A2 از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ برخوردار است

اوپو A2 دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی 2.5D LCD است؛ که رفرش ریت ۹۰ هرتزی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نمایشگر این دستگاه توانایی تولید حداکثر روشنایی ۶۸۰ نیت را دارد. این گوشی هوشمند میان رده جدید اوپو در سه رنگ مشکی، سبز و بنفش عرضه خواهد شد. قیمت Oppo A2 به شرح زیر است:

۱- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۱,۶۹۹ یوآن (۲۳۲ دلار)

۲- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۱,۷۹۹ یوآن (۲۴۶ دلار)

Oppo A2

Oppo A2

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، اوپو A2 به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰، رم های LPDDR4x و حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 مجهز شده است. CPU این تراشه فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی داشته و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 با فرکانس ۹۵۰ مگاهرتز برای Dimensity 6020 در نظر گرفته شده است. دو دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند مقرون به صرفه دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم (سیاه و سفید) رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارد. برای دوربین سلفی Oppo A2 یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده اما فاقد قابلیت فوکوس خودکار است.

Oppo A2

همانند بسیاری از گوشی های مقرون به صرفه، Oppo A2 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به برخورداری از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، استاندارد IP54، سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور، Wi-Fi 5 و اسپیکر های دوگانه اشاره کرد. به طور کلی، اوپو ای ۲ فضای ذخیره سازی قابل توجه، عملکرد مناسب و مجموعه ای از ویژگی های جامع را با قیمتی مقرون به صرفه در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

اوپو A2x با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ و قیمت ۱۵۰ دلار معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی