حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A2x با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ و قیمت ۱۵۰ دلار معرفی شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

اوپو از تلفن هوشمند مقرون به صرفه A2x با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ رونمایی کرد. در قاب پشتی این دستگاه تنها یک لنز دوربین قرار گرفته و قیمت آن از معادل ۱۵۰ دلار آغاز می‌شود.

اوپو A2x از نمایشگر ۹۰ هرتزی برخوردار است

گوشی هوشمند Oppo A2x دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی LCD است. اوپو در سه سال گذشته برای سری A خود از این پنل استفاده کرده است. نمایشگر جدیدترین گوشی مقرون به صرفه این برند وضوح HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی دارد. این صفحه نمایش توانایی تولید حداکثر روشنایی ۷۲۰ نیت را خواهد داشت. دوربین سلفی A2x درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته و وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد. دوربین قرار گرفته در قاب پشتی این دستگاه نیز از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.2 برخوردار است. فلاش LED در زیر دوربین اصلی تعبیه شده است.

Oppo A2x

تراشه ۷ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ نیروی پردازشی مورد نیاز Oppo A2x را تأمین می‌کند. این دستگاه با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران خواهد رسید. در سمت چپ فریم این گوشی هوشمند مقرون به صرفه، درگاه کارت حافظه microSD دیده می‌شود. در سمت راست نیز دکمه پاور (که با سنسور اثرانگشت انگشت یکپارچه شده) خودنمایی می‌کند. این دستگاه به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز است. اما اوپو هیچ اطلاعاتی را در مورد سرعت شارژ A2x به اشتراک نمی‌گذارد. این موضوع نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مورد بحث، سرعت شارژ پایینی دارد.

Oppo A2x

اوپو A2x با پشتیبانی از دو سیم‌کارت نانو به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13.1 برخوردار خواهد بود. از دیگر ویژگی های قابل توجه این گوشی هوشمند می‌توان به برخورداری از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، و استاندارد IP54 اشاره کرد. Oppo A2x در سه رنگ مشکی، زرد و بنفش عرضه می‌شود. این دو رنگ آخر، دارای بافت خاصی در قاب پشتی خود هستند.

قیمت Oppo A2x

مطابق با گزارش GSMArena، نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی Oppo A2x با قیمت ۱,۰۹۹ یوآن (۱۵۰ دلار / ۱۴۲ یورو) به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی هوشمند نیز قیمتی معادل ۱۹۰ دلار / ۱۸۰ یورو دارد. هم اکنون، این تلفن هوشمند در بازار چین به فروش می‌رسد و انتظار نداریم که راهی بازار جهانی شود.

طراحی اوپو Find N3 در سه رنگ متفاوت فاش شد

نظر شما درباره Oppo A2x چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی