حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A2m با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ معرفی شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

اوپو بی سر و صدا از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با نام A2m رونمایی کرد. در ماه سپتامبر بود که برای اولین بار شایعاتی درباره این دستگاه منتشر شد. سرانجام، امروز این تلفن هوشمند معرفی شده و برای خرید نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اوپو A2m از نمایشگر LCD با حداکثر روشنایی ۷۲۰ نیت بهره می‌برد

اوپو A2m از فریم تخت برخوردار بوده و دکمه های تنظیم صدا در سمت چپ آن قرار گرفته اند. دکمه پاور نیز در سمت راست فریم تعبیه شده است. نمایشگر این دستگاه حاشیه های زیادی دارد. این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی LCD با وضوح ۱۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل (۲۹۶ پیکسل در اینچ) مجهز شده است. نمایشگر این دستگاه توانایی تولید حداکثر روشنایی ۷۲۰ نیت را داشته و رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ نیروی پردازشی مورد نیاز Oppo A2m را تأمین می‌کند. این دستگاه از رم های LPDDR4x و حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 برخوردار است. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13.1 به دست کاربران می‌رسد.

Oppo A2m

در قاب پشتی Oppo A2m تنها یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دیده می‌شود. برای دوربین سلفی این دستگاه سنسور ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند از سنسور اثر انگشت موجود بر روی دکمه پاور، اسلات کارت حافظه microSD و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا بهره می‌برد. اسپیکر این دستگاه توانایی تولید صدای بیش از ۸۵ دسی‌بل را دارد. این محصول از استاندارد IP54 برخوردار بوده و در برابر پاشش آب مقاوم است. از دیگر ویژگی های اوپو A2m می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اینترنت 5G، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۳، GNSS و درگاه USB type-C اشاره کرد.

Oppo A2m

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، ضخامت این گوشی جدید اوپو ۸.۱۲ میلی‌متر بوده و وزن آن ۱۸۵ گرم است. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت Oppo A2m

اوپو A2m با قیمت های زیر راهی بازار چین می‌شود:

۱- نسخه ۶ + ۱۲۸ گیگابایت – ۱,۴۹۹ یوان ( حدودا ۲۰۵ دلار)

۲- نسخه ۸ + ۲۵۶ گیگابایت – ۱,۷۹۹ یوان (حدودا معادل ۲۴۵ دلار)

۳- نسخه ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایت – ۲,۰۹۹ یوان (حدودا ۲۸۵ دلار)

اوپو A2x با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ و قیمت ۱۵۰ دلار معرفی شد

این تلفن هوشمند را می‌توان در دو رنگ مشکی و بنفش تهیه کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی