حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های TCL 40 NxtPaper 4G و NxtPaper 5G با فناوری محافظت از چشم معرفی شدند

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تی سی ال

تی سی ال نگران چشمان شماست و به همین خاطر فناوری NxtPaper را توسعه داده است. تا کنون، این فناوری به تبلت‌ ها و برخی نمایشگر های خاص محدود شده بود. تی سی ال اما آن را در تلفن های هوشمند به کار گرفته است. هم اکنون، گوشی های هوشمند TCL 40 NxtPaper 4G و 5G با نمایشگرهایی که شبیه کاغذ هستند، معرفی شده اند.

گوشی های سری 40 NxtPaper دارای نمایشگری شبیه به کاغذ هستند

تی سی ال 40 NxtPaper دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ و نسبت ابعاد تصویر ۲۰.۵:۹ است. نمایشگر این دستگاه رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. نسخه 5G به صفحه نمایش کوچک تر ۶.۶ اینچی HD+ با همین رفرش ریت مجهز شده است. تراشه مدیاتک هلیو جی ۸۸ وظیفه تأمین نیروی پردازشی نسخه 4G را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند به ۸ گیگابایت رم (به علاوه ۸ گیگابایت رم مجازی) و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز شده است.

نسخه 4G

تی سی ال NxtPaper 5G به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. اما ظرفیت رم این محصول به ۶ گیگابایت (+ ۶ گیگابایت حافظه رم مجازی) کاهش یافته است. در قاب پشتی این دو تلفن هوشمند جدید TCL سه لنز دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی هر دو گوشی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و نسخه 5G به دوربین های ماکرو و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. نسخه 4G نیز از دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد، اما به جای دوربین تشخیص عمق، برای آن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید در نظر گرفته شده است. TCL 40 NxtPaper 4G دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. در حالی که 40 NxtPaper 5G از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

نسخه 5G

گوشی های TCL 40 NxtPaper دارای حالت e-reader هستند که صفحه نمایش را به مقیاس خاکستری تغییر می‌دهد و باعث می‌شود چشم ها هنگام مطالعه، بسیار راحت تر باشد. اگر از قلم T-Pen در نظر گرفته شده، استفاده کنید، این گوشی ها همانند یک دفترچه یادداشت به کار شما خواهند آمد. فناوری NxtPaper باعث می‌شود قلم تقریباً شبیه یک خودکار واقعی روی کاغذ باشد.

تلفن هوشمند TCL 40 NxtPaper 4G مجهز به اسپیکر های استریو با فناوری DTS 3D Boom Sound است. این گوشی از جک ۳.۵ میلی متری صدا نیز برخوردار بوده که در نسخه 5G دیده نمی‌شود. برای این گوشی هوشمند 4G یک باتری پرظرفیت ۵,۰۱۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی در نظر گرفته شده است. مدل 5G اما به باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت سری تی سی ال 40 NxtPaper

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، گوشی هوشمند 4G TCL 40 NxtPaper با قیمت ۱۹۹ یورو (تقریباً معادل ۲۱۵ دلار) از ماه سپتامبر در اروپا عرضه خواهد شد. مدل 5G قیمتی معادل ۲۴۹ یورو (۲۶۹ دلار) داشته و از ماه اکتبر عرضه می‌شود. مشخص نیست که این سری از تلفن های هوشمند TCL چه زمانی در دیگر بازار ها عرضه می‌شوند.

کمپانی TCL کانپست دو گوشی تاشو و تاشو کشویی را به‌نمایش گذاشت

نظر شما درباره گوشی های هوشمند TCL 40 NxtPaper چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی