حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی Nubia مجهز به حسگر ۱ اینچی ۳۵ میلی‌متری در تصویری دیده شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوبیا

دوربین یکی از زمینه‌هایی است که اگر در دنیای موبایل بتوانید در آن اسمی برای خود دست‌وپا کنید، توجه زیادی را جلب خواهید کرد. اکثر برندها تلاش دارند تا در این بازار فوق رقباتی بتوانند چیز جدیدی برای عرضه داشته باشند. به نظر می‌رسد که ZTE با برند Nubia چیز جدیدی دارد. به تازگی اولین گوشی Nubia مجهز به حسگر ۱ اینچی ۳۵ میلی‌متری در تصویری دیده شده است.

گوشی Nubia مجهز به حسگر ۱ اینچی ۳۵ میلی‌متری

برند ZTE به دلیل استفاده از لنز 35 میلی متری بر روی دوربین‌های اصلی برخی از پرچمداران خود مانند nubia Z50S Pro و Axon 40 Ultra منحصر به فرد است. به نظر می رسد با ارائه یک دوربین 35 میلی متری با سنسور 1 اینچی آماده گام بعدی است.

به تازگی در گزارشی تصویر نمونه اولیه پرچمدار nubia به اشتراک گذاشته شده که در کنار nubia Z50S Pro فعلی قرار دارد. این نشان می‌دهد که لنز و ماژول دوربین جدید می‌تواند چقدر بزرگ‌تر باشد تا حسگر ۱ اینچی را در خود جای دهد. برای مقایسه یک حسگر تصویر ۱/۱.۴۹ اینچی در نوبیا Z50S Pro قرار دارد.

منبع این گزارش در ادامه می‌گوید که گوشی موجود در تصویر از سنسور Sony IMX989 استفاده می‌کند و نوبیا پس از اینکه توانسته چنین حسگر بزرگی را درون دستگاه قرار دهد، تصمیم به عرضه آن گرفته است.

اگر از جزیره دوربین غول پیکر عبور کنیم، می‌بینیم که این دو گوشی از نظر محل قرارگیری دکمه‌ها یکسان به نظر می رسند. بنابراین ما می‌توانیم حدس بزنیم که گوشی جدید با نام نوبیا Z50S Ultra عرضه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید نوبیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)