حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوبیا Z40 Pro عملکرد پایدار و ارتقاء در بخش دوربین را به همراه خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، نوبیا

پرچمدار آینده نوبیا، Nubia Z40 Pro در ماه آینده عرضه می شود و این شرکت در حال حاضر ارتقا های قابل توجهی را برای کارایی و تصویربرداری انجام داده است. قلب تپنده این تلفن هوشمند احتمالاً توسط اسنپدراگون 8 نسل 1 تغذیه شود، با این وجود علی‌رغم تمام مشکلات این پردازنده، مزیت این دستگاه در سیستم خنک کننده نهفته است. مدیر اجرایی ادعا می کند که تلفن حتی واقعاً گرما را احساس نمی کند در حالی که Genshin Influence با پایداری کامل و دمای قابل قبول در اتاقی با دمای 25 درجه سانتی گراد کار می کند.

 

 

Z40 Pro

تیزر های nubia Z40 Pro: ضریب جذب گرمای بسیار بالا به همراه بهبود خوانایی تصویر و دقت فوکوس خودکار

مدیر اجرایی ZTE برخی از نتایج کارایی در دنیای واقعی را در ویبو به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد این دستگاه متخصص در کارایی پایدار است!

Nubia Z40 Pro در ظاهراً لقب “Frost Dragon” یا “اژدهای سرد” را یدک می‌کشد. تیزرها به حضور یک سیستم تراز اول اشاره می کنند که تکنولوژی خنک کننده گرافیتی و خنک کننده سه لایه را ادغام می کند.

بیایید سراغ دوربین ها برویم. نوبیا با یک لنز 35 میلی متری با دیافراگم f/1.6 و سنسور سفارشی سونی IMX787 دوباره یادی از کلاسیک ها کرده است. این لنز به گونه‌ای طراحی شده است که 35% اعوجاج تصویر را کاهش دهد به انی صورت که 80% میانی تصویر که اعوجاجی ندارد را جمع‌آوری می‌کند و به این صورت خوانایی تصویر را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، این سنسور دارای فوکوس خودکار همه جهته برای انجام فوکوس سریع و قابل اعتماد و نهایتاً بر اساس ادعای شرکت 70٪ عملکرد قابل اطمینان تر است.

Z40 Pro

در همین حال، فروشگاه آنلاین ZTE یک صفحه وب برای nubia Z40 Pro طراحی کرده است که بر اساس اطلاعات آن، ارسال یک تلفن قدیمی از این برند برای بازیافت، کمک هزینه 15 درصدی را برای مشتریان اینترنتی در جهت خرید پرچمدار جدید نوبیا به همراه خواهد داشت. این همه ماجرا نیست، علاوه بر این، آنها یک اشتراک MyCare+ یا یک جفت هدست ZTE LiveBuds Professional TWS را بدون هیچ هزینه ای به خریداران هدیه خواهند کرد.

 

منتظر خبر های بیشتری از این دستگاه هستیم. تولیدات نوبیا را میپسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری