حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوبیا Z50S Pro با تراشه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، نوبیا

کمپانی ZTE از یک تلفن هوشمند جدید پرچمدار به نام نوبیا Z50S Pro در چین رونمایی کرد. این گوشی طراحی عالی داشته و از نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار است. با وجود استفاده از این تراشه قدرتمند، اما جذاب ترین ویژگی Nubia Z50S Pro، دوربین آن است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی هوشمند جدید بیندازیم.

جذاب ترین ویژگی نوبیا Z50S Pro دوربین آن است

نوبیا Z50S Pro از طراحی فلت برخوردار بوده که ظاهری مدرن و شیک به این دستگاه بخشیده است. بخشی از قاب پشتی از شیشه AG پوشیده شده و بخش دیگر، بافتی مانند چرم دارد. همانند بسیاری از گوشی های بالارده موجود در بازار، Z50S Pro نیز از ماژول دوربین دایره ای شکلی برخوردار است. سه لنز دوربین درون این ماژول دیده می‌شود ‌. نکته جالب آن است که یک دکمه فیزیکی نیز برای عکسبرداری در این گوشی وجود دارد. استفاده از این دکمه، عکسبرداری در حین حرکت را آسان تر می‌کند. این تلفن هوشمند به طور استاندارد در دو رنگ مشکی و قهوه ای عرضه می‌شود.

Nubia Z50S Pro

جدیدترین گوشی هوشمند نوبیا دارای یک صفحه نمایش فلت AMOLED ۶.۷۸ اینچی با وضوح FullHD+ است. این نمایشگر، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۱,۰۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این صفحه نمایش دارای «گواهینامه محافظت از چشم» بوده که باعث کاهش فشار چشم در طول استفاده طولانی مدت می‌شود. نمایشگر Z50S Pro توانایی تولید ۱.۰۷ میلیارد رنگ را داشته و به طور ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. ابعاد این تلفن هوشمند ۸.۶×۷۵.۹۸×۱۶۳.۶۳ میلی متر بوده و وزن آن حدود ۲۲۸ گرم است.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Nubia Z50S Pro را بر عهده دارد. این گوشی از نسخه اورکلاک شده (حداکثر فرکانس معادل ۳.۳۶ گیگاهرتز است) تراشه مذکور استفاده می‌کند. نوبیا ادعا می‌کند که Z50S Pro در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز ۱,۶۷۶,۹۳۳ شده است. این گوشی در سه نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود.

تراشه Nubia Z50S Pro

گوشی هوشمند Nubia Z50S Pro از باتری پرظرفیت ۵,۱۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از سیستم خنک کننده ۴,۲۳۳ میلی متری بهره می‌برد. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از رابط کاربری MyOS13 بهره می‌برد. تنها ۸ برنامه به طور پیش نصب شده، بر روی این رابط کاربری وجود دارد. Nubia Z50S Pro از شبکه اینترنت 5G، وای فای، بلوتوث ۵.۳ و جی پی اس برخوردار است. این تلفن هوشمند به فرستنده مادون قرمز، موتور خطی X محور، اسپیکر های استریو دوگانه و یک دکمه لغزنده فیزیکی مجهز شده است.

دوربین تله فوتو این گوشی زوم اپتیکال ۶ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد 

همان طور که در ابتدا اشاره شد، جذاب ترین ویژگی Z50S Pro سیستم دوربین آن است. این تلفن هوشمند از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX800 (اندازه 1/1.49 اینچی) برای دوربین اصلی استفاده می‌کند. دوربین اصلی این تلفن هوشمند از لرزشگیر اپتیکال برخوردار است. دوربین دوم از نوع اولترا واید بوده (پشتیبانی از عکاسی ماکرو ۲.۵ سانتی متر) و رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی دارد. دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند نیز از لرزشگیر اپتیکال برخوردار بوده و زوم اپتیکال ۶ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد. دوربین های این تلفن هوشمند از یک لنز سفارشی 1G + 6P برخوردارند.

Nubia Z50S Pro

به گفته Nubia، دوربین اصلی دارای دیافراگم چشمگیر ۵.۲۱ میلی متر و فاصله کانونی ۳۵ میلی متری است. این گوشی همچنین دارای «Humanistic Street Photography 2.0» است که حالت جدید و بهبود یافته عکاسی خیابانی است. این دستگاه از حالت نایت مود «Night Mandrill 2.0» نیز برخوردار است که کنتراست تطبیقی را تا ۴۰ درصد بهبود می‌بخشد.

نسخه خاص Z50S Pro با نام «Mirror of Light» ظاهری متفاوت دارد

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، نسخه ویژه Z50S Pro با یک حلقه رنگین کمانی روی ماژول دوربین همراه با قاب پشتی سه بعدی “Carrara White” عرضه می‌شود. قاب پشتی این نسخه، نور را جذب کرده و جلوه های هولوگرافی ایجاد می‌کند. این مدل تنها با ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود.

نسخه Mirror of light نوبیا Z50S Pro

قیمت Nubia Z50S Pro 

نوبیا Z50S Pro در چهار نسخه عرضه می‌شود. مدل پایه این تلفن هوشمند ۳,۶۹۹ یوان قیمت دارد.

  1. ۱-نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۳,۶۹۹ یوآن (۵۱۵ دلار)
  2. ۲-نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی: ۳,۹۹۹ یوآن (۵۵۷ دلار)
  3. ۳-نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۴,۳۹۹ یوآن (۶۱۲ دلار)
  4. ۴-نسخه Mirror of Light با ۱۲ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۴,۰۹۹ یوآن (۵۷۰ دلار)

نوبیا Z40S Pro معرفی شد: ارزان‌ ترین گوشی جهان با تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1

فروش این تلفن هوشمند از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۷ جولای در کشور چین آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید نوبیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی