حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترکیب طلایی اسنپدراگون 8 نسل 2 و سنسور IMX989 برگ برنده پرچمداران اندرویدی 2023 خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، برندهای مطرح فناوری

درحال‌حاضر، گمان بر اینست که شیائومی 13 اولترا به اولین گوشی هوشمند پریمیومی تبدیل خواهد شد که با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 و سنسور 1 اینچی IMX989 سونی در سال آینده عرضه می‌شود. بااین‌حال، براساس اعلام یک منبع مؤثق، این گوشی تنها دستگاه موجود در بازار با این مشخصات در آینده نزدیک نخواهد بود؛ چراکه انتظار می‌رود اکثر گوشی‌های پرچمدار اندرویدی 2023 با مشخصاتی مشابه و با قیمت به‌مراتب مقرون‌به‌صرفه‌تری معرفی شوند.

استفاده گسترده از اسنپدراگون 8 نسل 2 و سنسور IMX989 در پرچمداران اندرویدی 2023

طبق اطلاعات منتشرشده توسط افشاگر مشهور، Digital Chat Station، شیائومی درحال کار بر روی یک گوشی هوشمند مجهز به Snapdragon 8 Gen 2 و IMX989 سونی به‌عنوان حسگر تصویر لنز اصلی خود است. با توجه به آخرین شایعات، این دستگاه ممکن است با نام Xiaomi 13 Ultra معرفی شود. بااین‌حال، ممکن است این گوشی انحصار ترکیب طلایی و منحصربه‌فرد مشخصات فوق را برای مدت طولانی در اختیار نداشته باشد.

افشاگر مذکور اکنون ادعا می‌کند که شیائومی هیچ‌گونه انحصاری بر روی سنسور رده‌بالای سونی نداشته و رقبای سری 13 این شرکت از تولیدکنندگان مختلف که گوشی پرچمدار خود را با این سنسور درکنار نسل بعدی تراشه قدرتمند کوالکام عرضه می‌کنند، در راه هستند.

اسنپدراگون 8 نسل 2 و سنسور IMX989

اسنپدراگون 8 نسل 2 و سنسور IMX989

در مورد خود IMX989، افشاگر همچنین عرضه گوشی‌های بیشتری را با این سنسور پیش‌بینی می‌کند که به جای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، صرفا مشخصات پردازشی رده‌بالا را در دسته 3999-4999 یوان (~580-725 دلار آمریکا) ارائه می‌کنند.

یکی از نمونه‌های چنین گوشی شبه‌پرچمداری، Honor X40 یا X40 Pro خواهد بود که به‌عنوان بخشی از سری گوشی‌های هوشمند اندرویدی که گفته می‌شود در آینده با سنسورهای دوربین اصلی فوق‌العاده بزرگ برای افزایش فروش خود همراه خواهند شد، عرضه می‌شوند.

افشاگر چینی هنوز به تاریخ عرضه چنین دستگاه‌هایی اشاره نکرده است، اگرچه افزایش گوشی‌های پرچمدار در آینده نزدیک با ترکیب Gen 2/IMX989 ممکن است کمک کند که این محصولات زودتر به واقعیت تبدیل شده و فروش بیشتری را برای سازندگان خود رقم بزنند.

نظر شما پیرامون استفاده گسترده از ترکیب طلایی تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام و حسگر تصویر IMX989 سونی در بهترین گوشی‌های پرچمدار سال آینده میلادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی