حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P70 احتمالا از سنسور سونی IMX989 برخوردار خواهد بود

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

افشای اطلاعات از سوی Digital Chat Station نشان می‌دهد که هواوی در حال آزمایش دو سنسور تصویر پیشرفته سونی IMX989 و OmniVision OV50H است. احتمالا این دو سنسور در هواوی P70 به کار گرفته خواهد شد.

شاید هواوی P70 Art از سنسور تصویر سونی IMX989 بهره‌مند باشد

سنسور تصویر سونی IMX989 در کانون توجه قرار دارد. Sony IMX989 بزرگترین سنسور به کار گرفته شده در تلفن های هوشمند است‌. سنسور مذکور در دستگاه هایی مانند اوپو Find X6 Pro دیده می‌شود. البته اندازه بزرگ ۱ اینچی این حسگر علاوه بر تولید عکس ها و فیلم های عالی، برجستگی ماژول دوربین را افزایش می‌دهد. این اولین باری است که هواوی برای گوشی های هوشمند خود به سراغ استفاده از سنسور های تصویر ۱ اینچی می‌رود. سری هواوی پی ۷۰ شامل ۳ نسخه استاندارد، پرو و Art خواهد بود. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند هواوی از IMX989 سونی حداقل در یکی از این سه دستگاه استفاده خواهد کرد. مینگ چی کو، تحلیلگر اطلاعات، ماه گذشته میلادی ادعا کرده بود که سنسور مذکور در هواوی P70 Art به کار گرفته می‌شود. وی معتقد است که این تلفن هوشمند از لنز هیبریدی شیشه ای-پلاستیکی 1G6P بهره می‌برد.

پست Digital Chat Station

اگر این امر محقق شود، می‌تواند جهشی قابل توجه در قابلیت های تصویربرداری گوشی های هوشمند هواوی رخ دهد. دومین حسگر تصویری که هواوی در حال آزمایش آن است، OmniVision OV50H نام داد. این سنسور اندازه 1/1.3 اینچی و وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد. این سنسور پیکسل های ۱.۲ میکرومتری دارد. برای مقایسه، سونی IMX989 اندازه ۱ اینچی و پیکسل های ۱.۶ میکرومتری دارد.

مطابق با گزارش منبع، آمنی ویژن OV50H از قابلیت فیلمبرداری با وضوح کامل (با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه) پشتیبانی می‌کند. این سنسور در حالت ۱۲.۵ مگاپیکسلی توانایی فیلمبرداری ۱۲۰ فریم بر ثانیه داشته و در حالت HDR نیز می‌تواند ویدئو های ۶۰ فریم بر ثانیه ای ضبط کند. OV50H با پشتیبانی از DCG HDR محدوده دینامیکی محتوای ثبت شده را افزایش می‌دهد. با توجه به مشخصات فنی این سنسور، OV50H یک حسگر قدرتمند در بازار است. انتظار می‌رود که سری هواوی P70 در نیمه ابتدایی ۲۰۲۴ رونمایی شود.

دوربین و تراشه جدید در سری هواوی P70 استفاده خواهد شد

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند پرچمدار آینده هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی