حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

والپیپر های iOS 17 منتشر شد + والپیپر های MacBook Air 15

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

دیشب، سرانجام اپل رویداد WWDC 2023 را برگزار کرد. در این رویداد محصولات بسیار جذابی معرفی شدند. سیستم عامل iOS 17 و مک بوک ایر جدید با تراشه M2 اپل، از جمله این موارد جذاب بودند. هم اکنون می‌توانید والپیپر های زیبای iOS 17 و MacBook Air جدید را از ترنجی دانلود کنید.

والپیپر های iOS 17 را همین حالا از ترنجی دانلود کنید!

شب گذشته و در رویداد WWDC 2023، سیستم عامل موبایلی جدید کمپانی اپل معرفی شد. این نسخه، تغییراتی نسبت به قبل داشته است. قابلیت جدید Standby یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های iOS 17 است و روشی جدید برای استفاده و تعامل با آیفون محسوب می‌شود. حالت Standby در حقیقت، گوشی شما را به یک نمایشگر هوشمند تبدیل خواهد کرد. اگر آیفون ۱۴ پرو یا پرو مکس دارید، نمایشگر همیشه روشن، حالت Standby را همیشه قابل مشاهده نگه می‌دارد. البته به نظر می‌رسد که وجود این قابلیت در iPad بسیار کاربردی تر باشد.

والپیپر iOS 17

والپیپر MacBook Air 15

اپلیکیشن Messages اپل نیز رنگ و بوی تازه ای گرفته و قابلیت های خوبی به آن اضافه شده است. اکنون دارای ویژگی‌های هوشمندانه‌ای مانند رونویسی برای پیام‌های صوتی، و ویژگی به نام Check In است. این ویژگی به‌ طور خودکار به افراد دیگر این امکان را می‌دهد از ورود یا تأخیر شما به مقصد مطلع شوند. در این نسخه از سیستم عامل موبایلی اپل، صفحه کلید نیز بسیار هوشمند تر عمل خواهد کرد. ادعا می‌شود که قابلیت «تصحیح خودکار» کیبورد اپل، بهتر از همیشه وظایف خود را انجام خواهد داد.

دانلود تصاویر زمینه iOS 17 با کیفیت اصلی به صورت یکجا

دانلود تصاویر زمینه مک بوک ایر ۱۵ اینچی با کیفیت اصلی به صورت یکجا

شب گذشته، اپل همچنین از مک بوک ایر ۱۵ اینچی خود با تراشه قدرتمند M2 رونمایی کرد. این مک بوک جدید CPU هشت هسته ای و GPU ده هسته ای دارد. این محصول با استفاده از شش اسپیکر، صدای فراگیری ایجاد خواهد کرد. MacBook Air 15 عمر باتری ۱۸ ساعته داشته و اندازه دقیق صفحه نمایش آن، ۱۵.۳ اینچ است.

اپل iOS 17 رسما معرفی شد: تغییرات بزرگ در نرم‌افزارهای اصلی

 

نظر شما درباره رویداد شب گذشته اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی