حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک ایر 15 اینچی با تراشه M2 اپل رسما معرفی شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، لپ‌تاپ

مک بوک ایر 15 اینچی اپل که مدت‌ها شایعه آن مطرح شده بود، سرانجام در کنفرانس WWDC 2023 معرفی شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، لپ تاپ جدید بسیار شبیه به نسخه 13 اینچی بازطراحی‌شده است که اپل یک سال پیش در WWDC معرفی کرد و تنها کمی بزرگتر است. این اولین باریست که اپل لپ‌تاپی از مدل‌های غیر پرو خود را با این سایز نمایشگر معرفی می‌کند. مک بوک پرو جدید با تراشه M2 اپل درحقیقت از نمایشگر 15.3 اینچی بهره برده و در چهار رنگ مختلف با قیمت پایه 1299 دلار عرضه می‌شود.

مک بوک ایر 15 اینچی با تراشه M2 اپل

همان‌طور که انتظار می‌رفت، مک بوک ایر 15.3 اینچی از همان تراشه M2 مدل کوچکتر استفاده می‌کند، پردازنده‌ای که حدود یک سال پیش رونمایی شد. با وجود قدمت یکساله، با توجه به عملکرد خوب آن در مک بوک ایر 13 اینچی، ما هیچ تردیدی در مورد قدرت بالای این تراشه نداریم.

ازنظر طراحی، این دستگاه به‌طرز شگفت‌انگیزی شبیه تمام لپ‌تاپ‌های دیگری است که اپل اخیراً عرضه کرده است؛ با طراحی مربع‌شکل با لبه‌های خمیده. این لپ تاپ همچنین دارای همان ناچ بحث‌برانگیز نمایشگر برای وب‌کم 1080p خود است.

اپل می‌گوید که MacBook Air جدید عمر باتری 18 ساعته دارد و وزن آن تنها 3.3 پوند است. مدل جدید 15.3 اینچی درست مانند مدل 13 اینچی فن ندارد.

لپ‌تاپ 15 اینچی Air در همان چهار رنگ Midnight ،Space Grey ،Starlight و Silver عرضه می‌شود. قیمت این لپ تاپ از 1299 دلار شروع شده و از امروز برای پیش‌خرید آماده است. این دستگاه از هفته آینده در فروشگاه‌ها در دسترس خواهد بود.

مک بوک ایر 15 اینچی با تراشه M2 اپل

مک بوک ایر 15 اینچی با تراشه M2 اپل

در همین زمان، اپل قیمت دو مدل 13 اینچی مک بوک ایر فعلی خود را کاهش داده است. مک بوک M2 اکنون به‌جای 1199 دلار 1099 دلار قیمت دارد، درحالی‌که مدل M1 از 999 دلار شروع می‌شود.

نظر شما درباره MacBook Air 15.3 جدید اپل با تراشه M2 این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی