حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

والپیپر های هواوی Pocket 2 را همین حالا دانلود کنید!

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

همین حالا می‌توانید والپیپر های هواوی Pocket 2 را از ترنجی دانلود کنید. این تصاویر، مشابه والپیپر های میت ۵۰ است، اما هواوی تغییرات ظریفی را اعمال کرده است. این والپیپر ها از HarmonyOS 4 استخراج شده‌اند.

نگاهی به مشخصات هواوی Pocket 2

هواوی پاکت ۲ در چهار رنگ خاکستری، سفید، بنفش و مشکی عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند تاشو مجهز به دو نمایشگر است. یکی از نمایشگر ها در داخل قرار گرفته و نمایشگر دیگر که بر روی قاب پشتی قرار دارد، حتی در هنگام تا بودن گوشی نیز، در دسترس است. صفحه نمایش داخلی اندازه ۶.۹۴ اینچی با وضوح FullHD+ دارد. این نمایشگر از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. پنل از نوع OLED بوده و رفرش ریت ۱ تا ۱۲۰ هرتزی (LTPO) را به همراه فناوری کاهش نور PWM ۱۴۴۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۳۰۰ هرتزی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Huawei Pocket 2

نمایشگر کاور Huawei Pocket 2 اندازه ۱.۱۵ اینچی، رفرش ریت ۱ تا ۶۰ هرتزی LTPO و تاچ سمپلینگ ریت ۱۲۰ هرتزی دارد. پنل نیز از نوع OLED است. این صفحه نمایش به طور قابل توجهی بزرگتر از Huawei P50 Pocket و Pocket S است.

این تلفن هوشمند تاشو دارای ابعاد ۷۵.۵۵ در ۱۷۰ در ۷.۲۵ میلی‌متر است. ابعاد آن در حالت تاشو شده نیز ۱۵.۳ در ۷۵.۵ در ۸۷.۸ میلی‌متر خواهد بود. هواوی پاکت ۲ در دو نسخه با قاب های پشتی شیشه‌ای و چرمی ارائه می‌شود. نسخه شیشه‌ای وزن ۱۹۹ گرمی داشته و نسخه چرمی ۲۰۲ گرم است.

دانلود والپیپر های هواوی Pocket 2 

چهار لنز دوربین در قاب پشتی Huawei Pocket 2 تعبیه شده است. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 مجهز است. این دوربین از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می‌برد.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، دوربین اولتراواید وضوح ۸ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.2 دارد. دوربین تله‌فوتو و دوربین چهارم (از نوع ابر طیفی) نیز به ترتیب به سنسور های ۸ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده اند. برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۱۰.۷ مگاپیکسلی استفاده شده است. هواوی Pocket 2 باتری ۴,۵۲۰ میلی‌آمپری داشته و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

والپیپر های سری میت ۵۰ هواوی را همین الان از ترنجی دانلود کنید!

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی