حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون های دو سیم کارت در iOS 17 به ویژگی‌های جدیدی مجهز خواهند شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل

نسخه نهایی iOS 17 برای همه مدل‌های آیفون سازگار در اواخر تابستان امسال و همزمان با عرضه سری آیفون 15 اپل منتشر خواهد شد. این پلتفرم درحال‌حاضر در مرحله بتا قرار دارد و اپل انتشار نسخه‌های توسعه‌دهندگان و عمومی را برای اهداف آزمایشی آغاز کرده است. iOS 17 در سومین چرخه بتا خود قرار دارد و با انتشار هر نسخه، ویژگی‌ها و تغییرات جدید همراه با انبوهی از بهبودهای پایدار را در آن کشف می‌کنیم. در آخرین این موارد، مشخص شده است که iOS 17 ویژگی‌های جدید مختلفی را به مدل‌های آیفون با پشتیبانی از دو سیم کارت و یک ویژگی جدید اسکرین‌شات ارائه می‌کند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های جدید آیفون دو سیم کارت در iOS 17

اپل اخیراً نسخه بتای عمومی iOS 17 و iPadOS 17 را منتشر کرده است. در آخرین نسخه بتا، اپل ویژگی‌های جدیدی را برای مدل‌های آیفون دو سیم کارت اضافه کرده است که تجربه کاربری آن‌ها را بهبود می‌بخشد.

TechCrunch گزارش می‌دهد که کاربران آیفون دو سیم کارت می‌توانند پیام‌ها را بر اساس سیم کارت خود در iOS 17 دسته‌بندی کنند. این بدان معناست که پیام‌های دریافت‌شده از سیم کارت 1 به‌طور جداگانه در برنامه Messages ذخیره می‌شوند، درحالی‌که پیام‌های سیم کارت 2 به‌طور جداگانه نگهداری می‌شوند. این قابلیت به کاربران امکان مدیریت بهتر متون را می‌دهد.

علاوه‌بر این، iOS 17 آهنگ‌های زنگ اختصاصی را برای مدل‌های آیفون دو سیم کارته نیز به‌همراه خواهد داشت. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد به‌راحتی تشخیص دهند که تماس از سیم 1 یا سیم 2 می‌آید. درحال‌حاضر، هر زمان که آیفون زنگ می‌زند، مشخص نمی‌کند که تماس برای سیم 1 یا سیم 2 است. این ویژگی برای افرادی که از دو سیم کارت برای کار و نیازهای شخصی استفاده می‌کنند، عالی است.

ویژگی‌های جدید آیفون دو سیم کارت با iOS 17

ویژگی‌های جدید آیفون دو سیم کارت با iOS 17

درنهایت، iOS 17 همچنین به مدل‌های آیفون دو سیم کارته، قابلیت انتخاب سیم کارت قبل از برقراری تماس با یک شماره ناشناس اعطا می‌کند. این ویژگی درحال‌حاضر در دسترس نیست زیرا کاربران ازطریق سیم کارتی که برای برقراری تماس اختصاص داده شده است، تماس برقرار می‌کنند. این‌ها همه ویژگی‌هایی هستند که با انتشار iOS 17 در ماه‌های آینده برای مدل‌های آیفون دو سیم کارته ارائه می‌شوند. این ویژگی‌ها محدود به آخرین مدل‌های آیفون نیستند و همه آیفون‌هایی که از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند به‌طور بالقوه به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

علاوه‌بر این، iOS 17 قابلیت ذخیره اسکرین‌شات‌های تمام‌صفحه را در برنامه Photos نیز دارد. درحال‌حاضر، شما این امکان را دارید که در آیفون خود اسکرین‌شات‌های تمام‌صفحه بگیرید، اما به‌جای تصویر، به‌صورت فایل PDF ذخیره می‌شود. از این پس، ویژگی «Save to Photos» هنگام اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات‌های تمام‌صفحه مفید خواهد بود.

دیدگاه شما پیرامون ویژگی‌های جدید آیفون های دو سیم‌کارت در iOS 17 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی