حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشای پخش زنده کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۳ – WWDC 2023

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

می‌دانیم که امروز یعنی ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ قرار است WWDC 2023 برگزار شود. با توجه به شایعات و احتمال بسیار بالای رونمایی از هدست اپل، باید گفت که شاید یکی از لحظات تاریخی آینده فناوری را امشب ببینیم. به همین دلیل توصیه می‌کنم که تماشای پخش زنده کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۳ را از دست ندهید.

تماشای پخش زنده کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۳

به صورت کلی رویداد WWDC همانطور که از نامش هم پیداست، متمرکز بر نرم‌افزار است. در این رویداد حتما نسخه جدید سیستم‌عامل‌های اپل از جمله iOS, iPadOS, watchOS و … رونمایی خواهند شد. ما شایعات هیجان‌انگیزی درباره iOS 17 شنیده‌ایم که امیدواریم محقق شوند.

اپل ویژگی های دسترسی iOS 17 را پیش از رویداد WWDC معرفی کرد

احتمال رونمایی از چند محصول کامپیوتر شخصی اپل یعنی Mac هم وجود دارد. برخی یک مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی را بسیار محتمل می‌دانند.

به جز این‌ها، مسلما ارائه اولین اطلاعات رسمی درباره هدست واقعیت ترکیبی اپل می‌تواند گل این رویداد باشد و احتمالا اواخر آن صورت بگیرد. آنطور که شنیدیم این رویداد باید حدودا ۲ ساعت به طول بیانجامد.

شاید به صورت سنتی انتظار داشته باشید که این رویداد ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران باشد اما چون امسال و با درایت مسئولان (!) زمان صرفه‌جویی روشنایی روز اعمال نشد، این رویداد ساعت ۲۰:۳۰ امروز دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ به وقت تهران برگزار می‌شود.

شما مثل همیشه می توانید ۲ روش را برای تماشای مراسم مذکور داشته باشید. روش اول از وب سایت اپل است که نیازی به فیلترشکن ندارد اما کنترل زیادی روی کیفیت پخش محتوا ندارید. روش دوم هم یوتوب است که با روشن کردن فیلترشکن می توانید روی کیفیت بخش کنترل داشته باشید اما چند ثانیه‌ای عقب تر از پخش زنده وب‌سایت اپل است.

تماشای پخش زنده WWDC 2023 از وب سایت اپل

شما می توانید با زدن روی لینک زیر، وارد بخش مراسم‌های وب سایت اپل بشوید و ساعت ۲۰:۳۰ امشب (دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲) به تماشای پخش زنده مراسم بنشینید:

🔗 پخش زنده مراسم اپل از وب سایت این شرکت 🔗

تماشای پخش زنده WWDC 2023 از یوتوب

اگر فیلترشکن شما روشن است که همین پایین کادر یوتوب اپل را می بینید. اگر روشن نیست، روشن کنید و سپس این صفحه را رفرش کنید تا از همینجا بتوانید پخش زنده رویداد رونمایی هدست اپل را ببینید:


این مراسم را به صورت زنده تماشا می‌کنید؟ کدام بخش آن برای شما مهم‌تر خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)