حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های آنر ۹۰ لایت فاش شد + مشخصات احتمالی

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، رندر، شایعات

بیست و نهم می بود که گوشی های هوشمند سری Honor 90 در چین معرفی شدند. در حال حاضر این سری، از دو گوشی آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو تشکیل شده است. هر دو این تلفن های هوشمند به تراشه اسنپدراگون و صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED خمیده ۱۲۰ هرتزی مجهز هستند. هم اکنون، رندر های آنر ۹۰ لایت به بیرون درز کرده است. همچنین، حدس و گمان هایی درباره مشخصات این تلفن هوشمند وجود دارد.

رندر های آنر ۹۰ لایت جزئیات طراحی این گوشی را فاش می‌کند 

آنر ۹۰ و ۹۰ پرو از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HP3، باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری، دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش برخوردارند.چندی پیش آنر رسماً در یک بیانیه مطبوعاتی تأیید کرد که این دستگاه ها به زودی در بازار جهانی با سرویس های گوگل (GMS) عرضه خواهند شد. وب سایت HONOR’s France اخیراً اعلام کرده است که Honor 90 5G و Honor 90 Lite 5G به زودی وارد بازارهای اروپایی می‌شوند. وب‌سایت مذکور اما تنها مدل این دو گوشی هوشمند را فاش کرده، و جزئیات دیگری به اشتراک نمی‌گذارد. اما خوشبختانه رندر های آنر ۹۰ لایت به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این گوشی به همراه Honor 90 برای عرضه در بازار اروپا، معرفی شود.

Honor 90 Lite

رندرهای Honor 90 Lite 5G طراحی این گوشی را به نمایش گذاشته و نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند در سه رنگ آبی، مشکی و نقره‌ای در اروپا عرضه خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی درون یک پانچ هول کوچک قرار گرفته؛ و حاشیه های صفحه نمایش، به جز در قسمت پایین، بسیار کم است. با نگاهی به قاب پشتی آنر ۹۰ لایت، متوجه وجود سه لنز دوربین می‌شویم. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۱۰۰ مگاپیکسلی داشته و فلاش LED نیز در سمت راست ماژول دوربین قرار گرفته است.

Honor 90 Lite

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، رندر های آنر ۹۰ لایت نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند در واقع نسخه ری‌برند شده Honor X50i خواهد بود. با این حال، همانطور که در رندرها دیده می شود، Honor 90 Lite دستخوش تغییرات جزئی برای بازار جهانی خواهد شد. برای مثال این تلفن هوشمند دارای سه لنز دوربین در قاب پشتی خود است. اما Honor X50i عرضه شده در چین، تنها از دو لنز دوربین برخوردار است.

Honor 90 Lite

مشخصات Honor 90 Lite

با وجود تغییراتی در تعداد دوربین های موجود در قاب پشتی، اما انتظار نمی‌رود که سایر مشخصات Honor 90 Lite نسبت به X50i تغییری کند. احتمالا این تلفن هوشمند آینده آنر به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LCD FHD+ با رفرش ریت ۹۰ هرتزی مجهز خواهد شد. این گوشی هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ تأمین خواهد کرد؛ و به دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. باتری در نظر گرفته شده برای آنر ۹۰ لایت ظرفیت ۴,۵۰۰ میلی آمپری داشته و به وسیله آداپتور ۳۵ واتی شارژ خواهد شد. سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند بر روی فریم کناری تعبیه شده و دوربین سلفی آن نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد.

آنر X50i با تراشه مدیاتک ۶۰۲۰ و دوربین دوگانه ۱۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد

 

نظر شما درباره Honor 90 Lite چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی