حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۹۰ پرو در چین معرفی شد: طراحی جدید و نمایشگری با چهار لبه خمیده

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

سرانجام پس از انتشار شایعات فراوان، سری آنر ۹۰ در چین معرفی شد. این تلفن های هوشمند جانشین سری Honor 80 خواهند شد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و طراحی آنر ۹۰ پرو بیندازیم.

آنر ۹۰ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار است

گوشی های سری Honor 90 دارای طراحی زیبایی دارند. طراحی حلقه های موجود در قاب پشتی آنر ۹۰ پرو از مد لباس و جواهرات لوکس الهام گرفته شده است. این گوشی دارای قاب شیشه ای با فریم فلزی است.وزن این دستگاه ۱۹۲ گرم و ضخامت آن تنها ۸.۱ گرم است.

Honor 90 Pro

این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی منحنی با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار داده و از فناوری کاهش نور PWM 3850 هرتزی برخوردار است. این نمایشگر ۹۴.۴ درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده و از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. یک پانچ هول کپسولی شکل در مرکز بالای نمایشگر Honor 90 Pro دیده می‌شود. دو لنز دوربین درون این پانچ هول قرار گرفته اند. این دستگاه به لطف فناوری Circadian Night Display صفحه نمایش خود، با شبیه سازی نور طبیعی از آسیب به چشم جلوگیری می‌کند.

در همین حال، جلویی دارای یک صفحه نمایش منحنی 6.78 اینچی است که دارای انحناهایی در لبه‌ها است. این پنل وضوح 1.5K+، نرخ تازه سازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1600 نیت و کاهش نور PWM 3850 هرتز را ارائه می دهد. همچنین نسبت صفحه نمایش به بدنه بالای 94.4 درصد، 1.07 میلیارد رنگ و همچنین طیف رنگی گسترده DCI P3 را ارائه می دهد. مشابه مدل نسل قبلی، Honor 90 Pro همچنین دارای یک سوراخ پانچ به شکل قرص است که دوربین های جلوی دوگانه برای سلفی را در خود جای داده است. صفحه نمایش منحنی چهارگانه جدید همچنین به لطف فناوری Circadian Night Display خود قول می دهد که چشم دوست باشد و نور طبیعی را شبیه سازی کند تا به کاهش فشار چشم کمک کند.

Honor 90 Pro

آنر ۹۰ پرو به تراشه بالارده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده است. این همان تراشه ای است که نیروی پردازشی Honor 80 Pro را تأمین می‌کرد. گران قیمت ترین نسخه این تلفن هوشمند جدید آنر دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است‌. یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برای Honor 90 Pro در نظر گرفته شده است. این باتری به وسیله آداپتور ۱۰۰ واتی شارژ خواهد شد.

بر خلاف تلفن های هوشمند هواوی، این گوشی آنر از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Magic OS 7.1 برخوردار است. از دیگر ویژگی های قابل توجه این تلفن هوشمند می‌توان به بلوتوث ۵.۲، پشتیبانی از کدک های LDAC، AptX و AptX HD، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و پورت USB Type C برای شارژ و انتقال داده اشاره کرد.

Honor 90 Pro

تلفن هوشمند جدید آنر از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد

سه لنز دوربین در قاب پشتی Honor 90 Pro دیده می‌شود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ HP3 با گشودگی دیافراگم f/1.9برخوردار است. دوربین تله فوتو این دستگاه نیز قابلیت زوم ۲.۵ برابری را داشته و دارای دریچه دیافراگم f/2.2 است. دوربین تله فوتو Honor 90 Pro به لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز شده است. دوربین سوم به کار گرفته شده در این تلفن هوشمند از نوع اولترا واید بوده و دارای سنسوری با وضوح ۱۲ مگاپیکسل و دیافراگمی با گشودگی f/2.2 است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین دوم موجود در پانچ هول Honor 90 Pro وضوح ۲ مگاپیکسلی داشته و از نوع تشخیص عمق است.

آنر ۸۰ و آنر ۸۰ پرو با دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی معرفی شدند

 

قیمت Honor 90 Pro

همان طور که Gizmochina در آخرین گزارش خود اشاره می‌کند، پیش فروش آنر ۹۰ پرو از امروز آغاز شده است. این تلفن هوشمند جدید آنر در چندین رنگ از جمله: نقره ای، آبی، سبز و مشکی وارد بازار خواهد شد. قیمت پایه آن (۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی) ۳,۲۹۹ یوان (تقریباً ۴۶۶ دلار آمریکا) خواهد بود. نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳,۵۹۹ یوان (تقریبا ۵۰۸ دلار) و مدل ۱۶ گیگابایتی + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی با برچسب قیمتی ۳,۸۹۹ یوان (تقریباً ۵۵۰ دلار) قابل تهیه خواهد بود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی