حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ قابلیت ویرایش پیام را برای نسخه وب بتا منتشر کرد؛ نسخه موبایل در آینده نزدیک

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ به‌تازگی ویژگی مورد انتظاری را منتشر کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد پیام های ارسالی خود را ویرایش کنند. این ویژگی که اولین بار سال گذشته معرفی شد، درحال‌حاضر برای آزمایش‌کنندگان بتا در نسخه وب WhatsApp در دسترس است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک برای تمامی کاربران در تمامی پلتفرم‌ها منتشر شود. این حرکت بخشی از تلاش‌های اخیر واتس اپ برای بهبود مداوم پلتفرم خود و رفع نیازهای کاربرانش به‌شمار می‌رود.

قابلیت ویرایش پیام واتس اپ

با توجه به اطلاعات منتشرشده توسط WABetaInfo، وب‌سایتی که آخرین پیشرفت‌های واتس اپ را رصد می‌کند، می‌توان به ویژگی ویرایش پیام‌ها از گزینه‌های منو برای هر پیام متنی دسترسی داشت. کاربرانی که این گزینه را انتخاب می‌کنند، از آن‌ها خواسته می‌شود که پیام را در یک پنجره جدید ویرایش کنند. پیام‌های ویرایش‌شده برای همه افراد حاضر در چت تا زمانی که آخرین نسخه واتس اپ را داشته باشند، به‌روز می‌شوند.

برای اطمینان از صحت مکالمه، این ویژگی دارای محدودیت زمانی 15 دقیقه‌ای برای ویرایش پیام‌ها است و کاربران می‌توانند در این مدت چندین بار پیام خود را ویرایش کنند. این حالت برای جلوگیری از تغییر کامل پیام توسط کاربران پس از مدت طولانی است، زیرا این ویژگی در درجه اول برای تصحیح خطاهای تایپ درنظر گرفته می‌شود.

ویژگی ویرایش پیام‌ها درحال‌حاضر فقط برای کاربران وب بتا واتس اپ در دسترس است، اما کاربران نسخه بتا اندروید نیز می‌توانند به زودی آن را دریافت کنند. آخرین نسخه بتا واتس اپ برای اندروید 2.23.10.10 در فروشگاه Google Play نشان می‌دهد که این نسخه، آخرین مرحله پیش از انتشار رسمی این ویژگی است.

قابلیت ویرایش پیام واتس اپ

قابلیت ویرایش پیام واتس اپ

WhatsApp اخیراً به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های زیادی را دریافت کرده است، ازجمله کنترل بیشتر بر پیام‌های ناپدید شونده، Companion Mode، پشتیبانی از چندین دستگاه و بهبود رابط کاربری برای کاربران تبلت‌های اندرویدی. همچنین گفته می‌شود که ایموجی‌های متحرک و GIFهای پخش خودکار به‌زودی به واتس اپ وارد می‌شوند که نشان می‌دهد این شرکت مشتاق است جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بهترین برنامه‌های پیام‌رسانی در سراسر جهان حفظ کند.

به‌طورکلی، ویژگی جدید ویرایش پیام‌ها برای کاربران وب واتس اپ بدون شک برای بسیاری از کاربرانی که مدتی منتظر این ویژگی بوده‌اند، مورد استقبال قرار خواهد گرفت. با توجه به ویژگی‌های بیشتری که در راه است، به‌نظر می‌رسد واتس اپ متعهد به بهبود پلتفرم خود و ارائه تجربه بهتر پیام‌رسانی به کاربران خود می‌باشد.

بااین‌حال، این اپلیکیشن مهم‌ترین رقیب خود یعنی تلگرام را پیش‌رو دارد که تقریباً تمامی قابلیت‌های مذکور را پیش از این، دریافت کرده است.

نظر شما درباره قابلیت ویرایش پیام واتس اپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی