حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان استفاده از یک اکانت واتس اپ با چهار دستگاه مختلف با Companion Mode برای کاربران بتا ارائه شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

کمتر از یک سال پیش، شنیدیم که واتس اپ درحال کار بر روی یک ویژگی جدید به نام Companion Mode است که اساساً به همه کاربران اجازه می‌دهد تا از یک حساب کاربری مشابه در حداکثر چهار دستگاه جداگانه استفاده کنند. در آن زمان، ما نمی‌دانستیم که این ویژگی دقیقاً چه زمانی منتشر خواهد شد. بااین‌حال، واتس اپ سرانجام امروز امکان استفاده از یک اکانت در چهار دستگاه را برای کاربران بتا فراهم کرده و انتظار می‌رود به‌زودی برای تمامی کاربران نیز منتشر شود.

امکان استفاده از یک اکانت واتس اپ با چهار دستگاه مختلف

این اطلاعات توسط افرادی در WABetaInfo مشاهده شده است که گزارش داده‌اند که آخرین نسخه بتای WhatsApp v2.23.8.2 در اندروید بالاخره به حالت Companion Mode دسترسی پیدا می‌کند. بااین‌حال، اگر می‌خواهید از آن در دو دستگاه استفاده کنید، هر دوی آن‌ها باید یک نسخه را اجرا کنند تا این ویژگی کار کند.

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، این ویژگی فقط در واتس اپ اندروید و در نسخه بتای 2.23.8.2 موجود است، به این معنی که به‌احتمال‌زیاد باید منتظر بمانید تا درنهایت برای کاربران دیگر نیز منتشر شود. بااین‌حال، اگر نمی‌توانید منتظر بمانید، همیشه امکان آن وجود دارد تا در برنامه بتا ثبت‌نام کنید.

امکان استفاده از اکانت واتس اپ تا چهار دستگاه مختلف

امکان استفاده از اکانت واتس اپ تا چهار دستگاه مختلف

اکنون، اگر می‌پرسید که چگونه Companion Mode با قابلیت فعلی این پیامرسان که به شما امکان می‌دهد حساب واتس‌اپ خود را به چندین دستگاه مانند کامپیوتر، تبلت یا گوشی هوشمد دیگری لینک کنید، متفاوت است، باید بگوییم که حالت جدید تمامی مخاطبان و صفحات چت شما را بدون حذف آن‌ها به دستگاه دیگری منتقل می‌کند. همه چت‌های شما در تلفن‌هایتان همگام‌سازی می‌شوند و دستگاه لینک‌شده جدید باید مانند گوشی اصلی شما عمل کند. شما حتی نیازی به فعال بودن اینترنت روی همه دستگاه‌های لینک‌شده به‌طور همزمان ندارید و این یک تجربه بی‌دردسر برای کسانی است که می‌خواهند از این ویژگی استفاده کنند.

در زمان نگارش این مقاله، Companion Mode فقط برای نسخه بتا واتس اپ در اندروید موجود است و هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه چه زمانی به iOS راه پیدا خواهد کرد، مطرح نشده؛ اما کاربران نباید نگران باشند، زیرا WhatsApp به‌طورمعمول به‌روزرسانی را همزمان برای هر دو سیستم‌عامل انجام می‌دهد، بنابراین باید خیلی زود آپدیت جدید را دریافت کنید.

پس از انتشار به‌روزرسانی، راهنمای نحوه استفاده از یک حساب واتس‌اپ در چندین گوشی را منتشر خواهیم کرد. تا آن زمان با ما همراه باشید.

نظر شما درباره امکان استفاده از یک اکانت واتس اپ با چهار دستگاه مختلف چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی