حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ امکان قفل چت ها را با ویژگی Secret Code گسترش داد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ به‌تازگی یک لایه امنیتی اضافی برای ویژگی قفل چت های خود که در اوایل سال جاری ارائه شد، اضافه کرده است تا چت‌های حساس شما را محرمانه نگه دارد.

قفل چت واتس اپ

در یک پست وبلاگی، واتس اپ یک کد مخفی برای قفل چت معرفی کرده است که به‌نظر می‌رسد راه دیگری برای محافظت از چت‌ها باشد. هدف این است که اگر کسی تلفن شما را در دست گرفت یا هر زمان که تصمیم گرفتید تلفن خود را با دوستان، خانواده یا شخص دیگری به‌اشتراک بگذارید، دسترسی به چت‌ها حتی سخت‌تر شود.

قابلیت Chat Lock که قبلاً در واتس اپ منتشر شده بود به کاربران این امکان را می‌داد که چت‌های خود را با بیومتریک یا پین‌های صفحه‌نمایش در دستگاه‌های iOS و Android قفل کنند. کد مخفی جدید یک لایه اضافی از حریم خصوصی اضافه می‌کند و کاربران می‌توانند رمز عبور شخصی‌تر و منحصربه‌فرد را کاملاً متفاوت از رمز عبور صفحه قفل تلفن خود تعیین کنند. کد مخفی جدید همچنین می‌تواند شامل حروف، اعداد، نمادها و ایموجی‌ها باشد.

قفل چت واتس اپ

قفل چت واتس اپ

علاوه‌بر این، کاربران می‌توانند چت‌های خود را برای همیشه از لیست چت اصلی WhatsApp قفل کنند و تنها زمانی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند که شروع به تایپ کد مخفی در نوار جستجوی بالای صفحه کنند. این یک تغییر دائمی برای واتس اپ نیست، زیرا کاربران همچنان می‌توانند با کشیدن انگشت به پایین در فهرست چت، این گزینه را در چت به‌نمایش بگذارند.

WhatsApp همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که چت‌های خود را با فشار طولانی روی چت قفل کنند و کاربران را از جستجو در تنظیمات چت مربوطه نجات دهد.

WhatsApp اشاره می‌کند که ارائه ویژگی کد مخفی از روز پنجشنبه برای کاربران آغاز شده است و انتظار می‌رود این ویژگی در ماه‌های آینده برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان در سراسر جهان عرضه شود. اگر از کاربران واتس اپ هستید، توصیه می‌کنیم ازطریق فروشگاه Google Play نسخه برنامه خود را به‌روز کنید.

نظر شما درباره درباره قابلیت Secret Code واتس اپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی