حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت ویرایش پیام واتس اپ به زودی ارایه می شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

ویرایش پیام قابلیتی است که عموما استفاده مثبت از آن می شود اما گاها هم برای مواردی استفاده می شود که Whatsapp خیلی به آن ها اعتقادی ندارد، ناسلامتی این پیام رسان درباره پیام پاک شده شما هم به طرف مقابل اطلاع می دهد! خبر خوب اما این است که قابلیت ویرایش پیام واتس اپ به زودی ارایه می شود.

ویرایش پیام واتس اپ

به تازگی دیده شده است که WhatsApp گزینه ای را برای ویرایش پیام ها پس از ارسال اضافه می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا اشتباهاتی مانند خطاهای تایپی در پیام های خود را بدون حذف کامل چت و نوشتن یک پیام متنی جدید اصلاح کنند.

ویرایش پیام در واتس اپ

ویرایش پیام در واتس اپ

قابلیت ویرایش پیام در کنار گزینه های موجود Info و Copy ظاهر می شود که پس از نگاه داشتن انگشت روی یک پیام، نمایش داده می شود.

با انتخاب Edit از منوی پاپ آپ، کاربران می توانند متن را همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود ویرایش کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا گیرنده می تواند از وضعیت ویرایش پیام مطلع شود یا خیر. همچنین به احتمال زیاد کاربران امکان مشاهده تاریخچه ویرایش یک پیام برای بررسی نسخه های قبلی آن را ندارند.

این اولین باری نیست که واتس اپ روی گزینه ای برای ویرایش پیام ها کار می کند. در سال 2016 هم WABetaInfo گزارش داده بود که این پیام رسان تحت تملک Meta برای ارائه گزینه‌های ویرایش و حذف پیام در حال برنامه ریزی بوده اما همانطور که واضح است این قابلیت آن زمان ارایه نشد.

واتس‌اپ به‌جای ارائه گزینه ویرایش پیام، ویژگی «حذف برای همه» را در پایان سال ۲۰۱۷ معرفی کرد تا به کاربران اجازه دهد پیام‌هایی را که دارای اشتباه هستند به طور کامل حذف کنند.

رنگ پوست‌های مختلف برای Reaction

رنگ پوست‌های مختلف برای Reaction

رنگ پوست‌های مختلف برای Reaction

در کنار این قابلیت، واتس اپ شروع به پشتیبانی از رنگ پوست های مختلف برای واکنش یا همان Reactionها کرده است.

با نسخه بتای جدید، کاربران می توانند رنگ پوست اموجی‌های Reaction پیام را بر اساس رنگ پوست استفاده شده در لیست ایموجی های اصلی تغییر دهند. برای مثال، اگر از رنگ پوست تیره برای اموجی دست‌های بسته استفاده کرده‌اید، همان رنگ در واکنش دست‌های تاشده ظاهر می‌شود.

به نظر می‌رسد توانایی تغییر رنگ پوست در واکنش‌های پیام به شکلک‌های تایید با شصت و دسته‌های بسته (اموجی‌های مربوط به دست) محدود است زیرا Reaction دیگر در حال حاضر از گزینه‌های مختلف رنگ پوست پشتیبانی نمی‌کنند.

گزارش می شود که این قابلیت های جدید از طریق واتس اپ اندروید نسخه بتای 2.22.13.4 برای برخی از کاربران عرضه شده است.

نظر شما درباره قابلیت های جدید واتس اپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)