حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایش تبلیغات در واتس اپ به زودی انجام می‌شود اما نه در جایی که انتظارش را دارید!

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

به یاد دارید که استفاده از واتس‌اپ فقط برای یک سال اول رایگان بود و سپس باید اشتراک سالانه ۱ دلاری آن را می‌خریدید؟ خب این ماجرا پس از خرید توسط هولدینگ فیسبوک (که حالا Meta نامیده می‌شود) تمام و Whatsapp کاملا رایگان شد. طبیعتا Meta شرکتی نیست که در راه رضای خدا ۱۹ میلیارد دلار برای خرید واتس‌اپ هزنیه کرده باشد و برنامه ریزی کسب درآمد این پلتفرم که محبوب‌ترین پیام‌رسان در دنیاست را دارد. در گزارش جدیدی می‌شنویم که نمایش تبلیغات در واتس اپ به زودی انجام می‌شود اما نه در جایی که انتظارش را دارید!

نمایش تبلیغات در واتس اپ

اگرچه واتس اپ همچنان با ایده نمایش تبلیغات بازی می‌کند، اما هنوز چنین ویژگی در این پلتفرم ارائه نشده است. در آینده نزدیک این شرایط می‌تواند تغییر کند، زیرا متا اکنون به دنبال ارائه تبلیغات در Whatsapp است. البته جالب است که مکان نمایش این موارد تبلیغاتی جایی که نیست که شاید اول‌بار به ذهن شما خطور کند.

ویل کاتکارت، مدیر واتس‌اپ گفته است که این شرکت می‌تواند تبلیغات را در بخش وضعیت (Status) واتس اپ به نمایش در آورد. کانال‌های واتس‌اپ ممکن است مکان دیگری باشد که تبلیغات نمایش داده خواهد شد. این تا حدودی شبیه به راهبرد تبلیغاتی تلگرام است.

با این حال او تأیید کرد که WhatsApp قصد ندارد تبلیغات را در صفحه اصلی یا چت‌های شما نشان دهد.

به این ترتیب اگر نگران آن هستید که تبلیغات در صفحه چت‌های شما یا درون گفتگوها نشان داده شود، باید با شنیدن این خبر خوشحال باشید. با این حال تبلیغات راه خود را به واتس اپ باز خواهند کرد.

واتس اپ در حال حاضر ۲.۷ میلیارد حساب کاربری فعال ماهانه دارد که تقریب خوبی برای ۲.۷ مییلیارد نفر کاربر است. این پتانسیل عظیم می‌تواند به منبع درآمدزایی خوبی برای متا تبدیل شود.

مدیر واتس اپ اشاره کرد که ممکن است به کانال‌ها اجازه داده شود که برای نمایش محتوای خود از کاربران هزینه دریافت کنند. او دقیقاً اشاره نکرد که چه زمانی این گزینه‌های تبلیغاتی ممکن است در دسترس باشند، اما واضح است که به زودی تبلیغات به واتس اپ راه پیدا خواهند کرد.

نظر شما درباره ورود تبلیغات به Whatsapp چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)