حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ سرانجام امکان استفاده از یک اکانت در چند دستگاه را برای همه کاربران فراهم کرد + آموزش

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پیام رسان

واتس اپ چندی پیش یک ویژگی جدید در اپلیکیشن پیامرسان خود معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد از یک اکانت در چندین دستگاه هوشمند شامل تلفن همراه، تبلت یا دسکتاپ استفاده کنند. در ادامه، پس از انتشار این ویژگی برای کاربران بتا، حال واتس اپ به‌تازگی اعلام کرده است که این امکان را برای همه کاربران خود فراهم کرده است. WhatsApp در یک پست وبلاگی بیان کرده که این قابلیت به شما امکان می‌دهد پیام‌های خود را در همه دستگاه‌ها به‌طور یکپارچه همگام‌سازی کنید.

استفاده از یک اکانت در چند دستگاه واتس اپ

با توجه به اطلاعات منتشرشده، اکنون می‌توانید گوشی خود را به چهار دستگاهی که شامل تلفن همراه، تبلت، رایانه شخصی و مرورگر وب می‌شود، لینک کنید. هر یک از این دستگاه‌های متصل از مدیریت داده مستقل استفاده می‌کنند و اتصالات آن نیز رمزگذاری می‌شوند.

همانند سایر پلتفرم‌ها، اگر گوشی هوشمند اصلی که اکانت اولیه واتس اپ شما در آن بوده است، به هر دلیلی غیرفعال شود، حساب واتس اپ شما به‌طور خودکار از همه دستگاه‌های متصل دیگر نیز خارج می‌شود. این قابلیت همچنین باعث می‌شود که صاحبان مشاغل به‌راحتی کارمندان کسب‌وکار را اضافه کنند و مستقیماً ازطریق تلفن‌های خود تحت همان حساب WhatsApp Business به مشتریان پاسخ دهند.

این ویژگی جدید از امروز در سطح جهانی منتشر شده است، اگرچه این شرکت هشدار می‌دهد که ممکن است چندین هفته طول بکشد تا تمامی کاربران با توجه به منطقه جغرافیایی محل سکونت آن‌ها، به آن دسترسی پیدا کنند.

علاوه‌بر این، قابلیت‌های بیشتری در واتس اپ وجود دارد که شامل یک کد یک‌بارمصرف است که هنگام ورود به واتس اپ وب، مستقیماً به شماره تلفن شما وارد می‌شود.

استفاده از یک اکانت در چند دستگاه واتس اپ

استفاده از یک اکانت در چند دستگاه واتس اپ

نحوه اتصال اکانت WhatsApp به چندین دستگاه

در ابتدا لازم‌به‌ذکر است که بایستی از تلفن اصلی خود برای پیوند دادن حداکثر چهار دستگاه استفاده کنید. همچنین باید هر 14 روز یک‌بار به تلفن اصلی خود وارد شوید تا دستگاه‌های مرتبط را به حساب WhatsApp خود متصل نگه دارید، درغیر این‌صورت، حساب واتس اپ شما در سایر دستگاه‌ها غیرفعال خواهد شد.

ابتدا WhatsApp را در دستگاه هوشمندی که قصد اتصال اکانت جدید به آن دارید را دانلود کنید. سپس اپلیکیشن آن را باز کرده و بر روی AGREE AND Continue ضربه بزنید. روی گزینه‌ی More ضربه زده و سپس Link to an existing account را انتخاب کنید. در اینجا کد QR را می‌بینید که باید توسط تلفن اصلی‌تان اسکن شود.

WhatsApp را در تلفن اصلی خود باز کنید.

در گوشی‌های اندرویدی: More options > Linked devices > Link a device

در آیفون: WhatsApp Settings > Linked Devices > Link a Device

سپس قفل تلفن اصلی خود را باز کنید:

اگر دستگاه شما دارای احراز هویت بیومتریک است، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

اگر احراز هویت بیومتریک را فعال نکرده‌اید، از شما خواسته می‌شود پینی را که برای باز کردن قفل گوشی خود استفاده می‌کنید، وارد کنید.

کد QR دستگاه هوشمند جدید خود را با تلفن اصلی خود اسکن کنید.

درنهایت، باید بدانید که با اتصال دستگاه جدید به اکانت واتس اپ خود، ویژگی‌های مکان زنده (live location) و افزودن استاتوس (add status) به دستگاه جدید منتقل نمی‌شوند. همچنین دستگاه‌های هوشمندی که با موفقیت به تلفن اصلی شما متصل شوند، پیغام «This is a linked device. Learn more» را در بخش تنظیمات واتس اپ نمایش خواهند داد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی