حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت جدید واتس اپ برای کاربران ایرانی واقعا مهم خواهد بود

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

مشکلی که کاربران ایرانی با Whatsapp دارند مربوط به تاییدیه حساب کاربری و ورود به آن است. پیامک تاییدیه واتس اپ به سختی ارسال می‌شود و گاهی مشکل به وجود می‌آورد. به تازگی گفته می‌شود تاییدیه ایمیلی واتس اپ ارائه خواهد شد. قابلیت جدید واتس اپ برای کاربران ایرانی واقعا مهم خواهد بود.

تاییدیه ایمیلی واتس اپ

به تازگی برای برخی کاربران نسخه بتا واتس اپ امکان جدیدی ارائه شده که حساب خود را با استفاده از ایمیل تأیید کنند. در حال حاضر به نظر می رسد که این ویژگی به صورت محدود عرضه شده باشد، زیرا فقط تعداد کمی از کاربران بتا این ویژگی جدید را گزارش می کنند.

گزارش‌های اولیه‌ای در مورد تاییدیه ایمیلی واتس اپ وجود داشت که نشان می‌داد تیم توسعه این پیام‌رسان از اواخر تابستان بر روی یک سیستم تأیید ایمیل کار می‌کرده است. هدف آن اعمال یک لایه امنیتی دیگر در حساب های کاربران است که هک کردن حساب ها را کمی دشوارتر می کند.

اگرچه در حال حاضر این ویژگی بسیار محدود عرضه شده است، ما انتظار داریم که این سیستم تأیید جدید به زودی برای همه کاربران عرضه شود. به نظر می رسد احراز هویت با این روش یک فرآیند ساده باشد، فقط ایمیل خود را تایپ می‌کنید و منتظر ای‌میل تأیید باشید.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این روش به صورت کامل جایگزین روش تایید پیامکی می‌شود یا به عنوان لایه اضافی استفاده خواهد شد؟ هنوز اطلاعات دقیقی در این زمینه وجود ندارد اما به نظر من می‌تواند به عنوان راه جایگزین اعمال شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)