حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 7a تا چهارده روز آینده در اختیار فروشندگان قرار خواهد گرفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

با نزدیک شدن به رویداد Google I/O 2023، طرفداران گوشی های هوشمند سری Pixel گوگل، منتظر رونمایی محصول جدیدی هستند‌. با اینکه انتظار نمی‌رود گوشی تاشو آینده این کمپانی به زودی راهی بازار شود؛ اما انتظار داریم که پیکسل 7a در رویداد گوگل (که برای ۱۰ می برنامه ریزی شده است) رونمایی شود. با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری این رویداد، انتظار می‌رود گوگل در حال آماده سازی خود باشد. با توجه به گزارشات منتشر شده، گوگل در حال ارسال تلفن هوشمند Pixel 7a به خرده فروشان است. این دستگاه تا ۱۴ روز آینده در اختیار فروشندگان قرار خواهد گرفت.

پیکسل 7a گوگل بیستم اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

شایعه شده است که پیکسل 7a از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد که نسبت به مدل قبلی خود یعنی Pixel 6a ارتقا یافته است. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های Pixel 7a، ماژول دوربین دوگانه آن است که گفته می شود شامل یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX787 سونی برای دوربین اصلی خواهد بود. دوربین دوم نیز رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی داشته و برای ثبت عکس های اولترا واید به کار خواهد آمد. بسیاری از کاربران، طرفداران ثبت عکس های سلفی هستند. گفته می‌شود که این میان رده آینده گوگل همانند Pixel 7 و 7 Pro از دوربین سلفی ۱۰.۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

توییت Snoopytech

مطابق با گزارش Gizmochina، پیکسل 7a با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED FullHD+ به دست کاربران می‌رسد. این صفحه نمایش رفرش ریت ۹۰ هرتزی خواهد داشت. تراشه تنسور G2، نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین می‌کند. انتظار داریم که Pixel 7a به واسطه برخورداری از این تراشه، عملکرد خوبی داشته باشد. هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره توان شارژر و ظرفیت باتری این تلفن هوشمند منتشر نشده است. اما انتظار داریم که این دستگاه از شارژ بی سیم ۵ واتی پشتیبانی کند. قرار است Pixel 7a به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید بهره ببرد‌. همین موضوع، یکی از ویژگی های مثبت تلفن هوشمند آینده گوگل است. متاسفانه هنوز زمان عرضه و قیمت این گوشی هوشمند مشخص نیست.

طراحی نهایی پیکسل 7a گوگل در رنگ‌بندی کامل آن فاش شد

نظر شما درباره تلفن هوشمند میان رده آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی