حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت پیکسل 6a را ببینید: عملکرد قابل‌قبول میان‌رده گوگل

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل، مقاومت

درحالی‌که OnePlus 10T اخیر مانند یک تکه چوب در آزمایش مقاومت خود شکسته است، گوشی میان‌رده پیکسل 6a گوگل پس از انجام آزمایش‌های چالشی زک نلسون معروف به JerryRigEverything، از تست مقاومت این یوتیوبر سربلند بیرون آمد.

تست مقاومت پیکسل 6a

با توجه به اینکه پیکسل 6a یک گوشی هوشمند 449 دلاری است، عملکرد فوق‌العاده خوبی را از خود به‌جای گذاشته است. از بسیاری جهات، با توجه به اینکه تعداد قطعات باکیفیت کمتری در این گوشی نسبت‌به برادران پیکسل 6 لوکس‌تر خود وجود دارد، نتیجه‌ی این تست کاملا قابل‌قبول است.

درحالی‌که ما هرگز یک گوشی هوشمند را در مجاورت تیغ یا فندک روشن قرار نمی‌دهیم، مجموعه آزمایش‌های نلسون بر روی گوشی هوشمند، جوانبی را پشت‌سر می‌گذارد که احتمالا هرگز آن‌ها را تجربه نخواهید کرد. محافظ نمایشگر گوریلا گلس 3 Pixel 6a در طول تست دوام، هنگامی‌که انتخاب سطح شش Mohs اعمال می‌شود، به‌طور قابل‌توجهی خراشیده می‌شود. درمجموع، با توجه به اینکه فناوری شیشه‌ای مورداستفاده در Pixel 6a در این مرحله تقریباً یک دهه قدمت دارد، این مورد خیلی دور از انتظار نبوده است.

 

 

زک حتی اثرانگشت زیر نمایشگر را پس از خراشیدن آزمایش کرده تا ببیند آیا هنوز کار می‌کند یا خیر. حتی با خراش‌های عمیقی که با انتخاب سطح هفت Mohs ایجاد می‌شود، حسگر موردبحث انگشت او را تشخیص می‌دهد. گوگل پس از انتشار انتقادات پیرامون حسگر اثرانگشت مورداستفاده در پیکسل 6 و 6 پرو، این مورد را در گوشی میان‌رده خود عوض کرده که درنتیجه‌ی‌ آن، پیشرفت‌های بزرگی را در این زمینه داشته است.

تست مقاومت پیکسل 6a

تست مقاومت پیکسل 6a

این ویدئو فریم‌های فلزی و خطوط آنتن پلاستیکی گوشی را در اطراف آن نشان می‌دهد. همچنین یک حلقه لاستیکی مشکی روی سینی سیم‌کارت به‌عنوان محافظ در برابر آب وجود دارد. ماژول دوربین Pixel 6a با مواد پلاستیکی پوشانده شده، درحالی‌که پنل پشتی گوشی نیز از پلاستیک ساخته شده است. نواحی پوشیده از پلاستیک Pixel 6a نسبت به اجزای شیشه‌ای آن بسیار مستعد خراشیدگی هستند.

در تست نهایی دوام خم شدن، Pixel 6a با سربلندی از آن عبور می‌کند. حتی زمانی که از مواد ارزان‌تر استفاده می‌کند، 6a در برابر خشم کف دست‌های نلسون با کمترین خمش، بدون ترک، تاب برداشتن یا آسیب‌های عمده مقاومت می‌کند.

نظر شما پیرامون تست مقاومت پیکسل 6a گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی