حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پیکسل 7a گوگل مشخص شد: افت ادامه در سری A

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | عمر باتری، گوگل

با سیاست جدید گوگل مبنی براستفاده از یک تراشه واحد در محصولات ۵۰۰ تا ۱۸۰۰ دلاری‌اش، به واقع نمی‌توان گفت که Pixel 7a یک دستگاه اقتصادی است، حداقل براساس دسته‌بندی توان پردازشی نمی‌توان چنین ادعایی کرد. با این حال سری A پیکسل‌های گوگل همواره طنین یک دستگاه اقتصادی را دارند. به تازگی عمر باتری پیکسل 7a گوگل مشخص شده و یک افت ادامه در سری A را می‌پیماید.

عمر باتری پیکسل 7a

باتری پیکسل 7a دارای ظرفیت 4385 میلی آمپر ساعت است. این حجم باتری نسبت به پیکسل 6a و پیکسل 5a کمتر است. البته بد نیست بدانید که این حجم باتری کمی بیشتر از پیکسل ۷ در نظر گرفته شده که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد.

گوگل با Pixel 7a به ضعیف‌ترین عملکرد باتری در سری A می‌رسد. همانطور که در تصویر پایین می‌بینید، امتیاز کلی ۷۶ ساعت در تست باتری Gsmarena واقعا عدد ضعیفی محسوب می‌شود.

البته پخش ویدیو بیش از ۱۸ ساعت و وبگردی تحت وای‌فای حدود ۱۵ ساعت اصلا عملکرد بدی محسوب نمی‌شود. با این حال به نظر می‌رسد که گوگل اصلا در جهت ارائه مصرف بهینه انرژی در حالت آماده به‌کار تلاشی ندارد.

تا به اینجا باید گفت پیکسل 5a بهترین عمر باتری را در بین سه نسل قبلی داشته که چه اعداد تست‌های منفرد و چه امتیاز کلی آن جذاب هستند.

 

سرعت شارژ گوگل Pixel 7a

گوگل می‌گوید که Pixel 7a می‌تواند با توان ۱۸ وات شارژ شود. در این تست وقتی که گوشی اقتصادی این برند به شارژر ۳۰ واتی متصل می‌شود، توانی معادل ۱۸.۷ وات را استفاده می‌کند.

همچنین بد نیست بدانید که پیکسل ۷ ای اولین محصول در سری خود است که از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. توان عنوان شده برای این حالت شارژ برابر ۷.۵ وات است.

همانطور که در تصاویر زیر می‌بینید، Pixel 7a در مدت ۱۵ دقیقه تا ۲۰ درصد و طی ۳۰ دقیقه به ۳۶ درصد می‌رسد. مدت زمانی که نیاز دارید تا باتری این دستگاه از ۰ به ۱۰۰ برسد نزدیک به ۲ ساعت است که اصلا با محصولات ارزان‌تر برندهای چینی یا حتی سامسونگ هم قابل رقابت نیست.

نظر شما درباره عملکرد باتری پیکسل ۷ ای گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)