حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه گلوبال شیائومی پد ۶ از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، شیائومی

شیائومی در حال کار بر روی تبلت های آینده خود است. تبلت های جدید این کمپانی جانشین سری پد ۵ خواهند شد. اخیراً نسخه گلوبال شیائومی پد ۶ در وب‌سایت صدور گواهینامه IMDA و پایگاه داده SGS Fimko مشاهده شده است. دو منبع مذکور، توان شارژر Xiaomi Pad 6 را فاش کرده اند. با ترنجی همراه باشید تا به جزییات این خبر بپردازیم.

نسخه چینی شیائومی پد ۶ احتمالا از شارژر ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند!

گفته می‌شود که سری پد ۶ شیائومی، ارتقای سخت افزاری قابل توجهی نسبت به نسل قبل خواهد داشت. بر اساس لیست گواهینامه SGS، نسخه گلوبال شیائومی پد ۶ (با شماره مدل 2304RP34G) حداکثر از شارژر هایی با توان ۲۷ وات پشتیبانی خواهد کرد. این عدد ناامید کننده به نظر می‌رسد. زیرا در شایعات گذشته ادعا شده بود که نسخه چینی این تبلت از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

انتظار می رود Xiaomi Pad 6 دارای یک پنل LCD ۱۱ اینچی با وضوح 2.8K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تامین خواهد کرد. شایعه شده است که این تبلت به باتری پرظرفیت ۸,۸۴۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. احتمالا گران قیمت ترین نسخه این تبلت آینده شیائومی از ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار خواهد بود. قابل ذکر است، Xiaomi Pad 6 می‌تواند یکی از اولین دستگاه های شیائومی باشد که از استاندارد USB 3.x پشتیبانی می‌کند.

Xiaomi Pad 5 Pro 12.4

همان طور که Gizmochina در آخرین گزارش خود اشاره می‌کند، شیائومی در حال توسعه Pad 6 نیز هست. شایعه شده است که این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی AMOLED 2.8K بوده. و نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تأمین خواهد کرد. دوربین دوگانه، چهار اسپیکر و سنسور اثر انگشت، از دیگر ویژگی های این دستگاه هستند. متاسفانه گفته می‌شود که Xiaomi Pad 6 Pro تنها در کشور چین عرضه خواهد شد.

تبلت شیائومی پد ۶ با تاخیر و در کنار Xiaomi 13 Ultra اوایل تابستان ۱۴۰۲ رونمایی می‌شود؟

نظر شما درباره تبلت های سری پد ۶ شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی