حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی پد ۶ با تاخیر و در کنار Xiaomi 13 Ultra اوایل تابستان ۱۴۰۲ رونمایی می‌شود؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شیائومی

با موفقیت تبلت‌های شیائومی Mi Pad 5 و شیائومی پد ۵ پرو، کاربران علاقه‌مند به این محصولات منتظر نسل بعدی آن‌ها هستند. پیش از این گفته شده بود که Xiaomi Pad 6 تا اوایل بهار ۱۴۰۲ رونمایی می‌شود. با این حال گزارش جدید ادعا می‌کند که تبلت شیائومی پد ۶ با تاخیر و در کنار Xiaomi 13 Ultra اوایل تابستان ۱۴۰۲ رونمایی می‌شود.

تبلت شیائومی پد ۶

آنطور که شنیده می‌شود، تبلت‌های سری Pad 6 شیائومی برای عرضه اوایل بهار ۱۴۰۲ آماده نیست و قرار است این محصولات”بعدا” عرضه شوند. در حالی که مشخص نیست این “بعدا” دقیقا چه زمانی خواهد بود، اما برخی معتقدند که سری Pad 6 شیائومی می تواند اوایل تابستان ۱۴۰۲ و در کنار شیائومی ۱۳ اولترا عرضه شود.

لوگو جدید شیائومی

شیائومی

درباره مشخصات این تبلت‌ها باید گفت که به احتمال زیاد شیائومی یک مدل از سری Pad 6 شیائومی را به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز می کند. این شرکت به دلیل نگرانی‌های افزایش قیمت، از به‌کاربردن Snapdragon 8 Gen 2 اجتناب خواهد کرد. همچنین انتظار یک مدل مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ هم وجود دارد که به مدل پایه منتسب است. مدل اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ باید مدل پرو باشد.

تبلت ردمی در راه است

در حالی که سری Pad 6 شیائومی “بعدا” معرفی خواهد شد، منبع این گزارش ادعا می کند که شیائومی قرار است تبلت جدیدی را با نام تجاری Redmi معرفی کند. این تبلت به زودی و حوالی اوایل بهار ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد.

مشخصات تبلت Redmi هنوز مشخص نیست، اما می‌توان انتظار داشت که در جایگاه پایین‌تری نسبت به تبلت‌های شیائومی قرار بگیرد، احتمالاً دارای تراشه میان‌رده و مشخصات اقتصادی باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت‌های جدید شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)