حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عدم ارائه آپدیت اندروید ۱۵ برای Xiaomi Pad 6: بدقولی شیائومی

نوشته

1 ماه قبل | یک دیدگاه | تبلت، شیائومی

داده های وب‌سایت شیائومی، حاکی از عدم ارائه آپدیت اندروید ۱۵ برای Xiaomi Pad 6 است. این در حالیست که در سال گذشته میلادی تأیید شده بود که این تبلت موفق به دریافت اندروید ۱۴ و ۱۵ می‌شود.

تبلت Xiaomi Pad 6 موفق به دریافت اندروید ۱۵ نخواهد شد؟

در حالی که اپل هنوز به ارائه به‌روزرسانی های iPadOS برای iPad های واجد شرایط ادامه می‌دهد؛ اما تبلت های اندرویدی اغلب از نظر پشتیبانی نرم‌افزاری ضعیف ظاهر می‌شوند. در سال ۲۰۲۳، شیائومی وعده ارائه ۲ آپدیت اصلی اندروید را برای Pad 6 داده بود‌. هم اکنون اما به نظر می‌رسد که این شرکت بدقولی کرده است. یک کاربر شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) متوجه شده که شیائومی به وعده خود عمل نخواهد کرد.

عدم ارائه اندروید ۱۵ برای Xiaomi Pad 6

نسخه آرشیو شده (۲۰ اکتبر ۲۰۲۳) وب‌سایت شیائومی تأیید می‌کرد که تبلت Xiaomi Pad 6 واجد شرایط دریافت به‌روزرسانی های اندروید ۱۴ و اندروید ۱۵ است. هم اکنون اما (۱۶ مارس ۲۰۲۴/ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲) نام اندروید ۱۵ بدون هیچ توضیحی حذف شده است. با این حال وعده داده شده که تبلت مذکور تا ژوئن ۲۰۲۶ هر ۹۰ روز یکبار به‌روزرسانی های امنیتی دریافت می‌کند.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره کرده است، نقشه راه فعلی HyperOS این شرکت، Xiaomi Pad 6 را به عنوان یک دستگاه واجد شرایط دریافت نسخه جدید اندروید نشان می‌دهد. شیائومی هنوز به طور رسمی درباره این وضعیت اطلاعاتی را منتشر نکرده است. به نظر می‌رسد که بهتر است تا آن زمان از قضاوت درباره این موضوع خودداری کنیم. شیائومی پد ۶ یک تبلت قدرتمند بوده و از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ برخوردار است. این دستگاه به اندازه کافی برای اجرای HyperOS 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۵ قدرتمند است، هنوز مشخص نیست که چرا شیائومی این تبلت را با نسخه جدید اندروید ناسازگار می‌داند.

تبلت شیائومی Pad 6 و Pad 6 Pro رسما معرفی شدند

نظر شما چیست؟ آیا از ارائه آپدیت های نرم‌افزاری شیائومی رضایت دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

واقعا آپدیت دهی شیایومی ضعیف
خوش قول هم نیست قرار بود ردمی نوت ۱۱ سه تا آپدیت بگیر دوتا داد
تازه من شنیدم ۱۲لایت هم دوتا آپدیت بیشتر نمی‌دهد که واقعا فاجعه است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی