حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر نوا ۱۱ هواوی فاش شد: صفحه نمایشی فلت با حاشیه های کم

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، هواوی

رندر گوشی هوشمند آینده هواوی، یعنی نوا ۱۱، فاش شده است. تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که Nova 11 در بخش طراحی نسبت به Nova 10 پیشرفت هایی را تجربه خواهد کرد. رندر فاش شده نشان می‌دهد که این گوشی آینده هواوی به صفحه نمایشی فلت با حاشیه های کم، و البته با عرض برابر، مجهز می‌شود. دوربین سلفی این تلفن هوشمند همانند نسل قبلی خود درون یک پانچ هول قرار گرفته است. انتظار می‌رود قاب پشتی نوا ۱۱ رنگی مات داشته باشد. نوع قرار گیری دوربین ها نیز یادآور طراحی سری پی ۶۰ است.

نوا ۱۱ هواوی احتمالا قابلیت ارتباط ماهواره ای خواهد داشت

بر اساس رندر های فاش شده، نوا ۱۱ هواوی دارای ماژول دوربین استوانه ای شکل خواهد بود. سه لنز دوربین در این ماژول قرار می‌گیرد. دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که نسخه استاندارد Nova 11 از دوربین تله فوتو برخوردار خواهد بود یا خیر. گفته می‌شود که نوا ۱۱ هواوی، اولین تلفن هوشمند میان رده ای خواهد بود که از قابلیت ارتباط ماهواره ای پشتیبانی می‌کند. این ویژگی تا کنون تنها در گوشی های هوشمند پریمیوم به کار گرفته شده است. این فناوری کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند پیام‌ های SMS خود را حتی در مناطق فاقد آنتن نیز ارسال کنند. این ویژگی در مواقع خطر و مناطق دوردست بسیار مفید خواهد بود.

طراحی نوا ۱۱ هواوی

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، اگرچه هواوی هنوز تاریخ معرفی Nova 11 را اعلام نکرده است، شایعات حاکی از آن است که این تلفن هوشمند احتمالا در اواسط ماه جاری میلادی (اواخر فروردین) معرفی خواهد شد. بنابراین زمان زیادی تا رونمایی گوشی هوشمند میان رده آینده هواوی نمانده است. انتظار می رود نوا ۱۱ با طراحی خوب و ویژگی های پیشرفته خود، فروش خوبی را تجربه کرده و رقابت سختی را با گوشی های میان رده سایر برند ها آغاز کند.

هواوی نوا ۱۱ پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و سیستم XMAGE عرضه خواهد شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان رده آینده هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی