حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه زوم دوربین هواوی پی ۶۰ پرو را پیش از معرفی رسمی ببینید: دوربین تله ۶۴ مگاپیکسلی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هر چند هواوی P30 Pro دقیقا اولین موبایلی نیست که از لنز پریسکوپی استفاده کرده باشد اما اولین موبایل‌های پرچمدار جدید بود که از این فناوری بهره برد و بازی افزایش توانایی زوم موبایل‌ها را آغاز کرد. حالا سه نسل پس از آن دستگاه به Huawei P60 Pro می‌رسیم. اگر دوست دارید می‌توانید نمونه زوم دوربین هواوی پی ۶۰ پرو را پیش از معرفی رسمی ببینید. دوربین تله‌ای که گفته می‌شود حسگر تصویر ۶۴ مگاپیکسلی دارد.

دوربین هواوی پی ۶۰ پرو

این تصاویر اخیرا در WeChat Moments (مشابه استوری اینستاگرام) و با عنوان «تلفن جدید عکس‌های عالی می‌گیرد» توسط هه گنگ، رئیس خط تولید تلفن همراه تجاری هواوی منتشر شده‌اند.

ظاهرا این تصاویر در جریان MWC 2023 گرفته شده‌اند و منابع حدس می‌زنند که این عکس‌ها توسط هواوی P60 Pro که هنوز رسما معرفی‌نشده، ثبت شده باشند. همانطور که پیداست روی قدرت بزرگنمایی دوربین تله پرچمدار ۲۰۲۳ هواوی متمرکز هستند.

بیاید نگاهی به قدرت زوم Huawei P60 Pro داشته باشیم:

به تازگی گزارشی جزئیات مربوط به دوربین تله‌فوتو جدید هواوی P60 Pro را به اشتراک گذاشته است. احتمالا این دوربین 64 مگاپیکسلی از حسگر تصویر OmniVision با مدل OV64B استفاده کند که دارای ضریب زوم اپتیکال ۳.۵ برابر است. جالب‌تر از همه، از آرایش پیکسل RYYB استفاده می‌کند. ظاهراً با تعویض دو پیکسل سبز با پیکسل‌های زرد، حسگر دریافت نور بهتری دارد و قابلیت عکاسی در شب تا 40 درصد بهبود یافته است. این فناوری پیش‌تر هم توسط هواوی استفاده شده بود.

به گفته یک گزارش دیگر، دوربین پرچمدار جدید هواوی توسط برخی الگوریتم‌های دوربین جدید، از جمله برخی تنظیمات هوشمندانه دیافراگم و احتمالاً برای عکاسی پرتره، پشتیبانی می‌شود.

تا جایی که فعلا می‌دانیم، Huawei P60 Pro دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX888 سونی و دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX858 در کنار دوربین تله فوتو جدید 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگر مشخصات شایعه شده می توان به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 مدل اتصال LTE اشاره کرد. همچنین یک صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با رفرش‌ریت 120 هرتز، وضوح 1440p، گواهی IP68 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی در این دستگاهحضور خواهند داشت.

گفته می شود سری هواوی P60 تا اوایل فروردین ۱۴۰۲ رونمایی خواهند شد.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی پی ۶۰ پرو هستید؟ توانایی بزرگنمایی دوربین موبایل‌تان چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)