حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Ace 2 با دیمنسیتی ۹۰۰۰ در بنچمارک AnTuTu مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

چندی پیش گوشی OnePlus Ace 2 در چین معرفی شد. این تلفن هوشمند با نام وان پلاس 11R وارد بازار های جهانی شده است. این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تأمین می‌کند. از سه هفته پیش اما گزارش هایی منتشر شده که نشان می‌دهد نسخه جدید وان پلاس Ace 2 با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ در دست توسعه است. هم اکنون این تلفن هوشمند در بنچمارک AnTuTu مشاهده شده است.

وان پلاس Ace 2 نسخه مدیاتک دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود

داده های بنچمارک AnTuTu نشان می‌دهد که گوشی هوشمند وان پلاس PHP110 مراحل تست خود را طی کرده است. انتظار می‌رود که این دستگاه با نام OnePlus Ace 2 Dimensity Edition وارد بازار شود. همان‌طور که انتظار می‌رود، تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک توانسته امتیازی بالاتر از ۱ میلیون را ثبت کند.

بنچمارک AnTuTu وان پلاس Ace 2 دیمنسیتی ادیشن

وب‌سایت GSMArena در جدیدترین گزارش خود ادعا می‌کند که وان پلاس Ace 2 مجهز به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ طراحی قاب پشتی متفاوتی نسبت به نسخه اسنپدراگون خواهد داشت. دوربین اصلی OnePlus Ace 2 رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی دارد. در نسخه دیمنسیتی اما احتمالا وان پلاس به سراغ سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision برای دوربین اصلی خواهد رفت.

گوشی OnePlus Ace 2 Dimensity Edition چه مشخصاتی خواهد داشت؟

با آنکه شیائومی، ویوو و آنر همگی یک گوشی هوشمند مجهز به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ و شارژر ۱۰۰ واتی را عرضه کرده اند؛ اما گویا وان پلاس می‌خواهد توان شارژر نسخه دیمنسیتی Ace 2 را به ۸۰ وات کاهش دهد. لازم به ذکر است که نسخه اسنپدراگون این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد می‌کند. بقیه مشخصات، مانند صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی AMOLED با وضوح 1240p و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، احتمالا ثابت خواهند ماند. هنوز هیچ یک از اطلاعات مذکور به طور رسمی توسط وان پلاس تایید نشده اند. و ما صرفا در مرحله افشا شدن شایعات قرار داریم. بنابراین ممکن است بسیاری از اطلاعات منتشر شده، نادرست باشند. برای اطمینان باید تا تایید رسمی از سوی وان پلاس منتظر بمانیم.

وان پلاس 11R با نمایشگر خمیده و تراشه اسنپدراگون +۸ نسل ۱ معرفی شد

نظر شما درباره OnePlus Ace 2 Dimensity Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی