حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه مدیاتک Oneplus Ace 2 با دیمنسیتی ۹۰۰۰ ارائه می‌شود؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

برندهای چینی به تازگی سعی می‌کنند با همکاری نزدیکتر برند تایوانی مدیاتک، یک نسخه ویژه از دستگاه‌های خاص خود را به تراشه‌های Dimensity مجهز کنند. در همین راستا به تازگی گزارش‌هایی درباره نسخه مدیاتک Oneplus Ace 2 با دیمنسیتی ۹۰۰۰ وجود دارد.

نسخه مدیاتک Oneplus Ace 2

گفته می‌شود که با وجود تغییر تراشه از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به دیمنسیتی ۹۰۰۰ اما بدنه شیشه‌ای و کلید اسلایدری تنظیم وضعیت صدا وجود خواهند داشت. این دستگاه با کد PHP110 در حال توسعه است. البته توجه داشته باشید که ممکن است این دستگاه به عنوان OnePlus Ace 2 Dimensity Edition معرفی نشود و آن را با نام OnePlus Nord 3 عرضه کنند.

آیا مدیاتک دیمنسیتی 9000 توانسته اسنپدراگون 8 نسل 1 را در بنچمارک ها شکست دهد؟ پاسخ در لیست رسمی AnTuTu نهفته است!

چیپست مدیاتک Dimensity 9000 و حداقل در تست‌ها آنقدرها از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ پایین‌تر نیست اما قیمت آن حدودا ۳۰ درصد کمتر است. این به کاهش قیمت نسخه مدیاتک کمک خواهد کرد. گفته شده که در کنار این تراشه تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم هم می تواند داشته باشد.

دیمنسیتی ۹۰۰۰

دیمنسیتی ۹۰۰۰

همچنین گفته می‌شود که این گوشی دارای یک پنل 6.7 اینچی AMOLED است که از کاهش‌نور با فرکانس 2160 هرتز پشتیبانی می کند و وضوح 2772 در 1240 پیکسل دارد. این یک نمایشگر تخت با حاشیه های کم خواهد بود.

احتمالا این نسخه دارای یک شارژر سیمی سریع 80 واتی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. در بخش دوربین، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی اعضای دوربین سه‌گانه اصلی آن هستند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید وان‌پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)