حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت اوپو پد ۲ در راه عرضه به بازار جهانی است؟

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، تبلت

در ماه مارس بود که تبلت اوپو پد ۲ با بدنه یکپارچه فلزی، صفحه نمایش QHD+ و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ در کشور چین معرفی شد. این محصول با نام OnePlus Pad در بازار جهانی عرضه شده است. هم اکنون اما به نظر می‌رسد که Oppo Pad 2 نیز وارد بازار جهانی خواهد شد. این دستگاه در وب‌سایت صدور گواهینامه IMDA مشاهده شده است.

تبلت اوپو پد ۲ به زودی در بازار جهانی عرضه می‌شود

تبلت اوپو پد ۲ که با شماره مدل OPD2202 شناخته می شود، در وب‌سایت صدور گواهینامه IMDA مشاهده شده است. این دستگاه، چندی پیش نیز موفق به دریافت گواهینامه SIRIM شده بود. متاسفانه این تاییدیه هیچ یک از مشخصات Oppo Pad 2 را نشان نمی‌دهد. اما با دریافت این گواهینامه می‌دانیم که این تبلت جدید اوپو به زودی در سنگاپور و بازار جهانی عرضه خواهد شد.

اوپو پد ۲ در میان داده های IMDA

اوپو پد ۲ طراحی ظریفی داشته و از آلومینیوم ساخته شده است. این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ تأمین می‌کند. این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۱.۶۱ اینچی IPS LCD با نسب تصویر ۷:۵ بوده و از Dolby Vision نیز پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این دستگاه رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و رنگ های ۱۰ بیتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ۸۸ درصد از پنل جلویی این تبلت را، صفحه نمایش به خود اختصاص داده است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی Oppo Pad 2 توانایی فیلمبرداری 4K را دارد. دوربین جلویی این محصول وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته که می‌تواند ویدئو های 1080p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

Oppo Pad 2

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، گران قیمت ترین نسخه اوپو پد ۲ به ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 مجهز شده است. این محصول به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS بهره می‌برد. باتری Oppo Pad 2 ظرفیت ۹,۵۱۰ میلی آمپری داشته و به وسیله یک آداپتور ۶۷ واتی شارژ می‌شود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به وای فای ۶، بلوتوث ۵.۳، GPS و درگاه USB Type-C اشاره کرد.

تبلت اوپو پد ۲ با دیمنسیتی ۹۰۰۰ و پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی معرفی شد

نظر شما چیست؟ آیا اوپو پد ۲ در آینده ای نزدیک وارد بازار جهانی خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی