حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 11R با نمایشگر خمیده و تراشه اسنپدراگون +۸ نسل ۱ معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

وان پلاس دو گوشی جدید را برای عرضه در بازار های جهانی معرفی کرد. این دو تلفن هوشمند وان پلاس ۱۱ و وان پلاس 11R نام دارند. مورد اول هم اکنون در دسترس کاربران چینی قرار گرفته؛ مورد دوم اما با نام OnePlus Ace 2 در بازار چین عرضه خواهد شد. OnePlus 11R 5G به عنوان جانشین OnePlus 10R وارد بازار می‌شود. این تلفن هوشمند پیشرفت های قابل توجهی نسبت به نسل قبل داشته است.

وان پلاس 11R با شارژر ۱۰۰ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز رونمایی شد

وان پلاس 11R اولین گوشی از سری R این برند است که به صفحه نمایش خمیده AMOLED با اندازه ۶.۷۴ اینچی مجهز شده است. این نمایشگر دارای رزولوشن FullHD+، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۴۵۰ نیت است. این نمایشگر از محتوای HDR10+ پشتیبانی کرده و سنسور اثر انگشت را نیز درون خود جای داده است. طراحی ماژول دوربین و قاب پشتی این تلفن هوشمند شبیه OnePlus 11 5G است. دکمه فیزیکی هشدار نیز که در نسل قبل حذف شده بود، دوباره بازگشته است.

OnePlus 11R

در قاب پشتی OnePlus 11R 5G سه لنز دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی دارای یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) است. در کنار دوربین اصلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز قرار گرفته است. نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند جدید وان پلاس توسط تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تأمین می‌شود. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این گوشی دارای سیستم خنک کننده VC هشت کاناله است.

مشخصات کلیدی OnePlus 11R

وان پلاس 11R به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده؛ و از شارژ فوق سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که انتظار می‌رود این دستگاه در بخش نرم افزاری نیز به روز بوده و به طور پیش فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری OxygenOS 13 مجهز شده است.

گوشی جدید OnePlus با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، گوشی هوشمند OnePlus 11R 5G در رنگ‌های مشکی و نقره ای عرضه می‌شود. قیمت ۶۹۹ دلار و ۷۹۹ دلار به ترتیب برای نسخه های ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. پیش فروش این تلفن هوشمند از همین امروز آغاز شده؛ و فروش رسمی آن نیز از شانزدهم فوریه شروع خواهد شد.

وان پلاس 11 با اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژ 100 واتی رسما معرفی شد

 

نظر شما درباره OnePlus 11R چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

اصلا ارزش خرید نداره
با این قیمت یا اس ۲۳ یا ایسوس زنفون ۹

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی