حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord 3 با ۱۶ گیگابایت رم در Geekbench ظاهر شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

انتظار می‌رود وان پلاس به زودی Nord 3 را معرفی کند. درگذشته، این تلفن هوشمند موفق به دریافت چندین گواهینامه شده بود. شایعات زیادی نیز درباره این دستگاه وجود دارد. چندی پیش تصاویر زنده این گوشی فاش شد، که نشان می‌دهد زمان زیادی تا رونمایی آن نمانده است. هم اکنون، جانشین OnePlus Nord 2 در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

وان پلاس Nord 3 نسخه ری‌برند شده Ace 2V خواهد بود

وان پلاس Nord 3 با شماره مدل CPH2493 (که مربوط به نسخه اروپایی این دستگاه است) در میان داده های گیک بنچ ظاهر شده است. این دستگاه دارای بردی با کد k6983v1_64 است‌. پردازنده مرکزی تراشه به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند دارای چهار هسته با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۲.۸۵ گیگاهرتز و یک هسته اصلی با حداکثر فرکانس ۳.۰۵ گیگاهرتز است. این مشخصات، مربوط به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ می‌شود. لیست Geekbench نشان می‌دهد که این گوشی آینده وان پلاس از ۱۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود. این اولین بار است که گوشی هوشمندی از سری نورد به این میزان حافظه رم مجهز می‌شود.

امیتازات کسب شده توسط OnePlus Nord 3

بر اساس آنچه که بنچمارک گیک بنچ به ما نشان می‌دهد، OnePlus Nord 3 به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار خواهد بود. این دستگاه در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench به ترتیب امتیاز ۷۹۱ و ۱۸۰۶ را کسب کرده است.

OnePlus Ace 2V

گزارش ها حاکی از آن است که Nord 3 در حقیقت نسخه ری‌برند شده ای از OnePlus Ace 2V خواهد بود. سه لنز دوربین در قاب پشتی وان پلاس نورد ۳ قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین های دیگر ۸ و ۲ مگاپیکسلی هستند.

تصاویر زنده و مشخصات وان پلاس نورد ۳ فاش شد

 

طبق گزارش وب‌سایت Gizmochina، وان پلاس برای این تلفن هوشمند آینده خود یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته است. این گوشی از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی