حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر هواوی Mate X3 را ببینید: گوشی تاشو جدید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، هواوی

آنطور که پیداست هواوی در حال کار بر روی گوشی تاشو بعدی خود با نام هواوی Mate X3 برای بازار چین است. امروز و در گزارش رندر و مشخصات کلیدی آن به اشتراک گذاشته شده است.

رندر هواوی Mate X3

به گفته این گزارش، هواوی میت ایکس ۳ یک گوشی تاشو با طراحی تاشو به سمت داخل خواهد بود. صفحه بیرونی دارای یک سوراخ منفرد است که در موقعیت بالا وسط قرار می گیرد.

هواوی میت ایکس ۳

هواوی میت ایکس ۳

نمایشگر داخلی هوای Mate X3 یک پنل بدون هیچ گونه سوراخ یا ناچ خواهد داشت. شاید فکر کنید مانند گلکسی زد فولد ۴ اینجا یک دوربین سلفی زیرنمایشگر وجود دارد اما بر اساس گزارش این یعنی در داخل دوربین سلفی وجود نخواهد داشت. این گزارش اضافه می‌کند که این یک گوشی تاشو باریک و سبک خواهد بود.

این گزارش عنوان نمی‌کند که نمایشگر بیرونی و داخلی Mate X3 چه اندازه‌ای دارند، اما گفته است که صفحه نمایش داخلی دارای وضوح 2K خواهد بود.

در قلب این دستگاه تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 خواهد تپید. انتظار داریم به دلیل تحریم های ایالات متحده از اتصال 5G پشتیبانی نکند.

در این گزارش همچنین اشاره شده که میت X3 یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی دارد. جزیره دوربین پشتی دستگاه توسط یک دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 رهبری می شود. لنز فوق عریض مجهز به حسگر سونی IMX688 و دوربین زوم پریسکوپ با حسگر سونی IMX351 به آن کمک خواهد کرد.

هواوی میت ایکس ۳ احتمالا با جدیدترین نسخه HarmonyOS هواوی کار می کند. طبق گزارش قبلی، Mate X3 ممکن است با پشتیبانی از نسل دوم اتصال ماهواره ای وارد بازار شود. گزارش اخیر نشان می دهد که تولید انبوه Mate X3 اواخر امسال آغاز می شود، که نشان می دهد ممکن است در بهار سال آینده عرضه شود.

هواوی Mate X3 به نسل دوم فناوری ارتباط ماهواره ای مجهز خواهد شد

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی میت ایکس ۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)