حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Mate X3 به نسل دوم فناوری ارتباط ماهواره ای مجهز خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، فناوری‌های نوین، هواوی

گفته می‌شود که هواوی به‌دنبال معرفی نسل جدید گوشی هوشمند تاشو خود با نام Mate X3 است و احتمالا این دستگاه را در نیمه اول سال 2023 معرفی خواهد کرد. حال، براساس یک شایعه جدید، هواوی درنظر دارد تا نسل دوم فناوری ارتباط ماهواره ای خود که برای اولین بار به‌همراه میت 50 معرفی شد را در Mate X3 به‌کار ببرد.

نسل دوم فناوری ارتباط ماهواره ای در هواوی Mate X3

رویداد فصل بهار هواوی می‌تواند شامل رونمایی از گوشی تاشو میت X3 باشد و افشاگران به‌تازگی ادعا کرده‌اند که این دستگاه با ویژگی‌های جدیدی همراه خواهد بود.

یک افشاگر چینی اخیرا فاش کرده است که Huawei Mate X3 به نسل دوم فناوری ارتباطی ماهواره ای مجهز خواهد شد. این تکنولوژی به شما کمک می‌کند تا با استفاده از شبکه ماهواره‌ای پیام‌های کوتاه بدون شبکه تلفن هوشمند ارسال کنید.

درحال‌حاضر، اطلاعاتی درباره نسل بعدی فناوری ماهواره‌ای فاش نشده است، اما می‌تواند دارای چت زنده یا تماس کوتاه باشد.

نسل دوم فناوری ارتباط ماهواره ای در هواوی Mate X3

نسل دوم فناوری ارتباط ماهواره ای در هواوی Mate X3

ارتباطات ماهواره‌ای برای اولین بار با سری میت 50 هواوی منتشر شد، اما فقط می‌تواند ارتباط جانبی با تأخیر نسبتا طولانی را برای شما فراهم کند. بااین‌حال، نسخه جدید می‌تواند با قابلیت‌های بهبودیافته‌ای مانند موارد ذکرشده در بالا ارائه شود.

درحال‌حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد میت X3 هواوی منتشر نشده است، اما انتظار داریم که این گوشی تاشو دارای مکانیزم تاشو/باز شدن افقی مشابه میت X2 باشد. این گزارش بیان می‌کند که میت X3 ممکن است سبک‌تر از مدل قبلی باشد و باتری بزرگ‌تری داشته باشد. بااین‌حال، چیزهای زیادی برای فاش شدن وجود دارد و ما شما را در جریان قرار خواهیم داد.

تغییر در رویداد معرفی Huawei Mate X3 به‌دلیل سری P60 رخ می‌دهد، زیرا این شرکت درحال آماده شدن برای معرفی پرچمداران متمرکز بر دوربین خود در اواخر ماه مارس است.

نظر شما درباره نسل دوم فناوری ارتباط ماهواره ای در هواوی میت X3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی