حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Neo 5 در ۲ مدل و با شارژر ۲۴۰ وات و ۱۵۰ وات معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | ریلمی

بالاخره پس از مدت‌ها شایعه و تیزرهای رسمی، ریلمی امروز GT Neo 5 را با شارژ سریع ۲۴۰ واتی عرضه کرد. این توان شارژ آن را به سریع‌ترین گوشی هوشمندی در زمینه توان شارژ تبدیل می‌کند. این شرکت همچنین یک نسخه با شارژ 150 وات و باتری کمی بزرگتر را معرفی می‌کند. هر دو نسخه از طراحی منحصر به فرد با مستطیل درخشان در پشت برخوردارند.

ریلمی GT Neo 5

گوشی Realme GT Neo 5 از چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت می گیرد. نسخه ۲۴۰ واتی دارای 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه است. مدل ۱۵۰ واتی را می توان با حافظه رم 8، 12 یا 16 گیگابایتی خریداری کرد، در حالی که فضای ذخیره سازی در همه این مدل‌ها ۲۵۶ گیگابایت است.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.74 اینچی AMOLED ده بیتی با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز است. وضوح تصویر 2772 در 1240 پیکسل بوده و پوشش ۱۰۰ درصدی DCI-P3 را با تاچ سمپل‌ریت ۱۵۰۰ هرتز دریافت می کنید.

ریلمی GT Neo 5

ریلمی GT Neo 5

ریلمی GT Neo 5 مدل ۲۴۰ وات با یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی و یک آداپتور ۱۲ آمپر و ۲۰ ولت (۲۴۰ وات) درون جعبه عرضه می شود. مدل ۱۵۰ وات دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و یک آداپتور ۸ آمپر و ۲۰ وات (۱۶۰ وات) است.

آداپتور ۲۴۰ واتی می تواند GT Neo 5 را قرار زیر شارژ کند:

  1. ۱- در ۸۰ ثانیه تا ۲۰ درصد
  2. ۲- در ۴ دقیقه تا ۵۰ درصد
  3. ۳- در کمتر از ۱۰ دقیقه تا ۱۰۰ درصد

این شرکت می گوید که با اتصال تنها ۳۰ ثانیه ای به شارژر می تواند تا ۲ ساعت مکالمه کنید.

این گوشی همچنین با شارژرهای قدیمی VOOC و SuperVOOC کار خواهد کرد و همچنین قادر خواهند بود حداکثر توان خود را از طریق درگاه USB-C در اختیار گوشی هوشمند قرار دهند.

دوربین اصلی ریلمی جی‌تی نئو ۵  دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در اندازه 1/1.56 اینچی سونی IMX890 است که پشت لنز ۶ المانه مجهز به OIS و دیافراگم f/1.9 قرار گرفته است. همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 112 درجه و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو در کنار آن قرار دارد.

دوربین سلفی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی سامسونگ است و در داخل یک سوراخ درون نمایشگر در بالای آن قرار می گیرد.

ریلمی GT Neo 5

ریلمی GT Neo 5

گوشی Realme GT Neo 5 دارای یک فناوری خنک کننده 8 جزئی است که شامل یک محفظه بخار و چندین لایه گرافیت برای دفع گرما می شود. شارژ سریع نیز ممکن است برای گوشی و با این توان کمی نگران کننده باشد، اما ریلمی گواهینامه TUV Rheinland را برای تایید ایمنی آن دریافت کرده است.

آزمایش‌های شارژ در آزمایشگاه Realme نشان داد که این گوشی بیش از ۱۰ درجه سانتی‌گراد افزایش دما نخواهد داشت و می‌تواند ۱۶۰۰ شارژ از ۰ تا ۱۰۰ درصد را تحمل کند در حالی که ۸۰ درصد ظرفیت آن را باقی می‌ماند، یعنی حدودا بیش چهار سال استفاده معمولی.

ریلمی GT Neo 5 دارای NFC است و اندروید 13 را با رابط کاربری Realme UI 4.0 ارائه می نماید.

مستطیل RGB روی قاب پشتی

ریلمی GT Neo 5

ریلمی GT Neo 5

ریلمی یک مستطیل LED RGB را در پشت دستگاه قرار داده که می تواند به عنوان یک چراغ نوتیفیکیشن عمل کند و کاملاً برای برنامه های مختلف قابل تنظیم است. همچنین زمانی که باتری کمتر از 20 درصد باشد، به رنگ قرمز می درخشد، اعلانی که می تواند از طریق منوی تنظیمات نیز برنامه ریزی شود.

قیمت Realme GT Neo 5 چقدر است؟

این گوشی دارای سه رنگ سفید، مشکی و بنفش است که برای هر ۲ مدل با توان شارژ مختلف قابل انتخاب است.

قیمت ریلمی GT Neo 5 مدل ۲۴۰ واتی در نسخه پایه ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۴۷۰ دلار است. مدل ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی فقط ۵۱۵ دلار قیمت دارد.

قیمت ریلمی GT Neo 5 مدل ۱۵۰ واتی برای نسخه پایه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برابر فقط ۳۶۸ دلار است. این قیمت واقعا ارزنده به نظر می رسد اما خب برای بازار چین است. برای مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۴۰۰ دلار و برای مدل بالای ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی۴۲۷ دلار باید بپردازید.

نظر شما درباره این غول زمینه شارژ گوشی‌های هوشمند چیست؟‌ بد نیست بدانید که ۲۴۰ وات حداقل توانی است که در حال حاضر پورت USB C می‌تواند انتقال بدهد!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کاش ۸ نسل ۲ داشت ، ۱ ترابایت حافظه و این مشخصات و اسنپ ۸ نسل ۲ با قیمت ۵۱۵ دلار رویایی میشد

Sohaib

ریلمی عالی بی نظیر😍،شیاومی دارم ولی ریلمی رو صد برابره شیاومی و سامسونگه چرتو میدونم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)