حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۴ سال آپدیت اندروید برای OnePlus 11R تکذیب شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، وان‌پلاس

هفته گذشته بود که برای شما در ترنجی نوشتیم وان پلاس ۱۱ تا ۴ سال آپدیت اساسی اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی را دریافت می کند. چند روز پس از آن ادعایی مشابه برای وان پلاس ۱۱ آر هم عنوان شد. این خبر دلگرم‌کننده‌ای بود اما متاسفانه مشخص شده که سوتفاهم پیش آمده است. متاسفانه امروز در توییتر، ارائه ۴ سال آپدیت اندروید برای OnePlus 11R تکذیب شد.

تعداد آپدیت OnePlus 11R

همانطور که در توییت زیر از صفحه پشتیبانی وان پلاس می‌بینید، برای شفاف سازی سوتفاهم ایجاد شده توسط آن ها درباره تعداد آپدیت وان پلاس 11R عنوان می‌شود که صحبت قبلی صحیح نیست.

در این توییت آمده:

سلام! می‌خواهیم درباره توییت قبلی خود توضیح دهیم، ما ۴ سال به‌روزرسانی اندروید و ۵ سال به‌روزرسانی امنیتی را در دستگاه‌های منتخب ارائه می‌دهیم. برای #OnePlus11R، این دستگاه 3 سال به روز رسانی اندروید و 4 سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کند. پوزش بابت اطلاعات نادرست.

تعداد آپدیت وان پلاس 11R

تعداد آپدیت وان پلاس 11R

به این ترتیب همان ۳ سال آپدیت اندروید و ۴ سال آپدیت وصله‌های امنیتی را برای OnePlus 11R خواهیم داشت. هر چند که عملکرد بدی نیست ولی با توجه به وعده داده شده قبلی، کمی دلسرد کننده به نظر می‌رسد.

با این حال این دستگاه که در قامت یک پرچمدار اقتصادی ظاهر می‌شود، سیستم‌عامل پیش فرض اندروید ۱۳ دارد و با این تعهد به روزرسانی باید اندروید ۱۶ را رسما دریافت نماید.

نظر شما درباره این عملکرد ارائه آپدیت OnePlus چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)