حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۱۱ تا ۴ سال آپدیت اساسی اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی را دریافت می کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

چهار هفته پیش بود که وان پلاس 11 با اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژ 100 واتی رسما در چین معرفی شد. این دستگاه در رویداد ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ وان پلاس در هند برای بازار جهانی رونمایی می‌شود. در همین راستا امروز به صورت رسمی تایید شده که وان پلاس ۱۱ تا ۴ سال آپدیت اساسی اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی را دریافت می کند. این اقدام را می‌توان در جهت ارتقا تعهد آپدیت OnePlus و رقابت با سامسونگ دانست.

ارتقا تعهد آپدیت OnePlus با وان پلاس ۱۱

وان پلاس یکی از اولین برندهای اندرویدی بود که تعهد ارائه ۳ سال آپدیت اساسی اندروید را داد. ۲ ماه پیش بود که رئیس بخش نرم افزاری وان پلاس وعده 4 سال آپدیت اساسی اندروید و 5 سال آپدیت امنیتی را برای پرچمداران 2023 خود داد.

طبیعتا وان پلاس ۱۱ پرچمدار ۲۰۲۳ این شرکت است و تعهد مذکور برای آن باید معتر باشد. با این حال در مراسم رونمایی چین اظهار نظر مشخصی درباره آن وجود نداشت.

۴ سال آپدیت اساسی اندروید برای وان پلاس ۱۱

۴ سال آپدیت اساسی اندروید برای وان پلاس ۱۱

به تازگی و در توییت رسمی پیت لاو مدیر عامل وان پلاس اعلام کرده که جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی OnePlus 11 تا ۴ سال آپدیت اساسی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را دریافت خواهد کرد.

وان پلاس ۱۱ با اندروید ۱۳ پیش فرض عرضه شده و ۴ سال آپدیت اساسی اندروید یعنی این دستگاه باید تا اندروید ۱۷ رسما آپدیت شود. همچنین ۵ سال آپدیت امنیتی یعنی این دستگاه که در سال ۲۰۲۳ عرضه شده تا سال ۲۰۲۸ باید وصله‌های امنیتی اندروید را دریافت کند.

در حال حاضر تنها برند اندرویدی دیگر که چنین تعهدی را ارائه می‌کند، سامسونگ است. این شرکت کره‌ای سال گذشته و با سری گلکسی S22 و چندین سری محصولات میان رده مثل گلکسی A33 و A53 یا A73 به ارائه ۴ سال آپدیت اساسی اندروید و ۵ سال آپدیت وصله‌های امنیتی اندروید متعهد شد.

نظر شما چیست؟ تعهد و تعدد آپدیت در خرید شما چقدر اهمیت دارد؟

وان پلاس 11 با اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژ 100 واتی رسما معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)