حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی دوربین OnePlus 11R و امتیاز بنچمارک Antutu آن لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

می‌دانیم که تاریخ رونمایی وان پلاس 11R برای ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شده است. این دستگاه به عنوان یک پرچمدار اقتصادی با تراشه پرچمدار یک نسل قبل کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ عرضه خواهد شد. امروز در ۲ گزارش مجزا طراحی دوربین OnePlus 11R و امتیاز بنچمارک Antutu آن لو رفته است که در این مطلب به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت.

طراحی دوربین OnePlus 11R

طراحی وان پلاس ۱۱ در بخش دوربین یکی از نمونه‌های خاص بازار است. این طراحی خاص به آن کمک می‌کند تا در یک نگاه شناسایی شود. اگر به نسخه اقتصادی‌تر پرچمدار ۲۰۲۳ وان پلاس فکر می‌کنید، خبر خوب ایت است که طراحی دوربین آن مشابه با مدل اصلی است.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، طراحی قاب پشتی OnePlus Ace 2 که در بازار جهانی همان وان پلاس 11R خواهد بود؛ کاملا مشابه با وان پلاس ۱۱ است. البته رنگ این دستگاه متفاوت خواهد بود، حداقل در این رندر که اینطور است.

البته باید توجه کنید که اینجا برند هاسلبلاد در جزیره دوربین وجود ندارد و به نظر می رسد دوربین تله فوتو هم حذف شده است. همچنین بافت براق پشت با روکش مات جایگزین خواهد شد. این تغییرات قابل درک است زیرا این برند قصد دارد OnePlus 11R را به دستگاهی مقرون به صرفه تر تبدیل کند. OnePlus دوربین های با همکاری Hasselblad را برای دستگاه های درجه یک و برای ایجاد تمایز بیشتر با رقبا استفاده می‌کند.

بنچمارک Antutu وان پلاس 11R با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱

بنچمارک Antutu وان پلاس 11R

بنچمارک Antutu وان پلاس 11R

طبق گزارش‌های اخیر، OnePlus 11R دارای تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 خواهد بود. گوشی پرچمدار ۲۰۲۳ این شرکت یعنی OnePlus 11 دارای چیپست Snapdragon 8 Gen 2 است که مقداری قدرتمندتر و کارآمدتر است.

با این حال همانطور که امتیاز تقریبا ۱.۱۵۰ میلیونی بنچمارک Antutu مشخص می‌کند، وان پلاس ۱۱ آر یا همان وان پلاس ایس ۲ می‌تواند یک دستگاه کاملا قابل از نظر پردازشی باشد.

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام معرفی شد: بهینه و سریع تر

از نظر دیگر مشخصات وان پلاس 11R باید گفت که انتظار می‌رود دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با لبه‌های خمیده، وضوح HD+ و رفرش‌ریت 120 هرتز باشد.

برای عکاسی، این گوشی ممکن است دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. در قسمت جلو شاید دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی وجود داشته باشد. این دستگاه می‌تواند اندروید 13 پیش فرض را ارائه کند و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی داشته باشد.

نظر شما چیست؟ این پرچمدار اقتصادی OnePlus را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)