حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استفاده از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 در OnePlus 11R تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

چند روز پیش بود که تاریخ معرفی وان پلاس 11R رسما مشخص شد و ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ را برای آن علامت زدیم. به تازگی با تیزرهای جدید استفاده از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 در OnePlus 11R تایید شده است.

تراشه OnePlus 11R

وان پلاس رویداد بزرگی را هجدهم بهمن ۱۴۰۱ برگزار می کند که در آن علاوه بر رونمایی از محصولات جدید، OnePlus 11 و ایربادز Buds Pro 2 را برای بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد.

یکی از این محصولات OnePlus 11R خواهد بود. امروز به طور رسمی تایید شده که تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 در قلب این دستگاه خواهد تپید.

وان پلاس 11R

وان پلاس 11R

وان پلاس هنوز هیچ مشخصات دیگری از وان پلاس ۱۱ آر را فاش نکرده است، اما شایعات ادعا می کنند که این گوشی هوشمند با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، صفحه نمایش 6.7 اینچی 120 هرتزی AMOLED و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 واتی عرضه می شود.

گوشی پرچمدار اقتصادی OnePlus 11R دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس های ویدیویی است.

پیش از این تصاویر منتشر شده نشان می‌داد که وان پلاس 11R دارای صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده و یک سوراخ نمایشگر در مرکز لبه بالا خواهد بود. منبع منتشر کننده این تصاویر ادعا می کند که این دستگاه دارای صفحه نمایش با رزلوشن کمی بیشتر از FHD+ یا به تعبیر آن، 1220p بوده، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارای سنسور سونی و OIS است و فرستنده مادون قرمز نیز در آن حضور دارد.

تاریخ معرفی وان پلاس 11R رسما مشخص شد: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

همانطور که قبلا ذکر شد، 11R یک فرستنده IR دارد و تصاویر اولیه نیز، بازگشت دکمه لغزنده تنظیم حالت صدا را نشان می‌داد.

می‌توانیم انتظار داشته باشید که OnePlus جزئیات بیشتری را در مورد OnePlus 11R در روزهای منتهی به رویداد اعلام کند.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۱۱ آر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)