حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت ۴ ساله اندروید برای وان پلاس 11R هم ارائه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، وان‌پلاس

دو ماه پیش در ترنجی برای شما نوشتیم که وان پلاس وعده 4 سال آپدیت اساسی اندروید و 5 سال آپدیت امنیتی را برای پرچمداران 2023 خود می‌دهد. پس از آن هفته گذشته بود که رسما تایید شد وان پلاس ۱۱ تا ۴ سال آپدیت اساسی اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی را دریافت می کند. امروز نیز تایید شد که آپدیت ۴ ساله اندروید برای وان پلاس 11R هم ارائه خواهد شد.

آپدیت شد: ۴ سال آپدیت وان پلاس 11R تکذیب شد

آپدیت وان پلاس 11R

در رویداد چند روز پیش وان پلاس که وان پلاس ۱۱ برای بازار جهانی رونمایی شد، وان پلاس 11R هم به جهانیان معرفی گشت. در آن رویداد وان پلاس رسما اعلام کرد که OnePlus 11 5G اولین گوشی این برند خواهد بود که ۴ آپدیت سیستم عامل اندروید و ۵ سال آپدیت وصله‌های امنیتی آن را دریافت می کند.

طی آن رویداد این سیاست جدید آپدیت طولانی مدت برای OnePlus 11R 5G عنوان نشد. حالا اما تیم پشتیبانی OnePlus ارائه آپدیت طولانی مدت ۴ ساله اندروید را برای جدیدترین عضو از سری OnePlus R تایید می‌کند.

حساب توییتری OnePlus در پاسخ به پرسش یکی از کاربران می گوید که گوشی جدید OnePlus 11R چهار به روز رسانی اصلی اندروید و پنج سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کند.

این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید 13 مبتنی بر OxygenOS 13 عرضه می شود. به‌روزرسانی‌های تضمینی چهار ساله به این معنی است که این تلفن هوشمند واجد شرایط دریافت آپدیت اندروید ۱۷ خواهد بود. این امر OnePlus 11R 5G را از نظر پشتیبانی نرم افزاری با 11 5G برابر می کند.

چرخه طولانی‌تر به‌روزرسانی نرم‌افزار OnePlus 11R 5G آن را به گزینه‌ای عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند از تلفن طولانی‌تری استفاده کنند و در عین حال ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی را با هر نسخه از اندروید آینده تجربه کنند.

به روز رسانی نرم افزار یکی از پارامترهای اصلی است که بر تصمیمات خرید مشتریان تأثیر می گذارد. مدتی است که سامسونگ این سیاست را برای دستگاه‌هایی تا رده میان‌رده اقتصادی مانند Galaxy A33 ارائه می‌کند.

نظر شما درباره سیستم آپدیت ۴ ساله OnePlus 11R چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

باریکلا، این خوبه

ایشالا که سریع هم میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)