حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی وان پلاس 11R رسما مشخص شد: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

مدتی است که درباره OnePlus 11R شایعاتی را می‌شنویم. یک دستگاه پرچمدار اقتصادی‌طور که قرار است به سری وان پلاس ۱۱ کمک کند تا در بازارهای تهاجمی سخت‌افزارمحور موفق باشد. به تازگی تاریخ معرفی وان پلاس 11R رسما مشخص شده و ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ را باید برای آن علامت بزنید.

تاریخ معرفی وان پلاس 11R

ماه گذشته وان پلاس به صورت رسمی اعلام کرد که پرچمدار OnePlus 11 و Buds Pro 2 را ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ به بازار جهانی عرضه خواهد کرد. به تازگی فروشگاه آمازون مشخص می کند که در این رویداد شاهد عرضه گوشی دیگری خواهیم بود. نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن خرده‌فروش نشان می‌دهند که وان پلاس 11R به عنوان یک محصول پرچمدار اقتصادی در کنار پرچم‌دار اصلی عرضه می‌شود.

وان پلاس 11R

وان پلاس 11R – تصویر لو رفته

این رویداد که قرار است در دهلی نو هند برگزار شود، ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد. همچنین شاهد عرضه یک تلویزیون هوشمند جدید از این برند به نام OnePlus TV Q2 Pro هستیم. اولین صفحه کلید این شرکت نیز رونمایی خواهد شد.

گوشی OnePlus 11R در عکس‌های زنده رصد شده و بخشی از طراحی‌ش مشخص شد. این دستگاه دارای دکمه لغزنده (اسلایدی) تغییر حالت صدای دستگاه از سکوت به حالت صدادار است.

انتظار می رود وان پلاس یک چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8+ نسل 1 را برای 11R به همراه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در نظر بگیرد. گفته می شود صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز همراه می‌شود و می دانیم که یک سوراخ برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی روی لبه بالای آن وجود دارد.

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام معرفی شد: بهینه و سریع تر

اگر درباره OnePlus Nord CE 3 می پرسید باید بگوییم که در آخرین مرحله توسعه خود قرار دارد، اما احتمالاً در رویداد دیگری عرضه می شود.

منتظر پرچمدار اقتصادی وان پلاس برای سال ۲۰۲۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)