حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی A34 5G از طریق جعبه گلس نمایشگر این گوشی لو رفت!

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پس از معرفی گوشی های پرچمدار سری Galaxy S23، هم اکنون سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از محصولات میان رده سری Galaxy A است. می‌دانیم که این غول فناوری کره ای دیگر سری Galaxy A7x را عرضه نخواهد کرد. بنابراین، امسال بالارده ترین گوشی سری A سامسونگ، Galaxy A54 5G خواهد بود. در حال حاضر اما تصاویر جعبه گلس محافظ صفحه نمایش گلکسی A34 5G منتشر شده است. تصاویر مذکور طراحی این گوشی هوشمند را فاش کرده اند.

تصاویر گلس محافظ نمایشگر گلکسی A34 5G طراحی این گوشی را فاش کردند

سامسونگ انتخاب های متنوعی برای طراحی Galaxy A34 5G در اختیار داشته است. رندرها قبلاً نشان داده اند که قاب پشتی این تلفن هوشمند بسیار شبیه گلکسی S23 است. لنز های دوربین این تلفن هوشمند میان رده آینده سامسونگ به صورت خطی قرار گرفته اند. که ما را به یاد نسخه Ultra سری Galaxy S می‌اندازد. در طراحی قسمت جلویی این دستگاه اما شاهد به کارگیری یک ناچ قدیمی و حاشیه های  قابل توجه هستیم.

تصویر جعبه گلس محافظ صفحه نمایش Galaxy A34

افشاگر اطلاعات یعنی SnoopyTech، تصاویر جعبه گلس محافظ صفحه نمایش گلکسی A34 را منتشر کرده است. این تصاویر رندر های قبلی را تأیید می‌کنند.‌ این گلس محافظ نمایشگر توسط Panzer Glass تولید شده و می‌توانیم تصویر صفحه نمایش Galaxy A34 5G را بر روی بسته بندی آن ببینیم. همان‌طور که انتظار می‌رفت در این دستگاه خبری از پانچ هول نبوده و دوربین سلفی درون یک ناچ قطره ای قرار خواهد گرفت.

ابعاد صفحه نمایش گلکسی F14 5G و M14 G5 یکسان خواهد بود

علاوه بر این، SnoopyTech تصاویر بسته بندی گلس محافظ صفحه نمایش گلکسی F14 5G/M14 5G و Galaxy A14/A14 5G را به اشتراک گذاشته است. این تصاویر نشان می‌دهد که ابعاد و طراحی صفحه نمایش گلکسی F14 5G و M14 G5 یکسان خواهد بود. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، گلکسی A14 و نسخه 5G آن نیز دارای صفحه نمایشی با طراحی مشابه است.

تصویر جعبه گلس محافظ صفحه نمایش Galaxy F14 و M14

چندی پیش مشخصات Galaxy A34 5G فاش شد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از تراشه مدیاتک Dimensity 1080 بهره خواهد برد. در برخی مناطق اما این گوشی با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ به دست کاربران خواهد رسید. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه احتمالا به ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود. سایر جزئیات فاش شده حاکی از آن است که این تلفن هوشمند به صفحه نمایش ۹۰ هرتزی با وضوح FullHD+ و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. احتمالا گلکسی A34 5G از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری و شارژر ۲۵ واتی برخوردار خواهد بود.

گلکسی A34 5G سامسونگ پیش از رونمایی در دفتر استانداردهای هند مشاهده شد

 

 

نظر شما درباره طراحی گلکسی A34 5G سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

باز این ناچ قطره ای مزخرف …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی